Samsung przedstawia propozycje kartonowych zabawek DIY z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska

Samsung przedstawia propozycje kartonowych zabawek DIY z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska
Koreański producent zachęca do ponownego wykorzystania opakowań po zakupionym sprzęcie. Propozycja kreatywnego recyklingu kartonów jest skierowana przede wszystkim do dzieci i ich rodziców.
O autorze
1 min czytania 2021-06-04

Większość produktów koreańskiego producenta jest sprzedawana i dostarczana do  domów konsumentów w kartonowych pudełkach. Wielkość tych opakowań jest zależna od gabarytów zakupionego sprzętu, ale często są to ogromne pudełka, których nie chcemy trzymać w naszych domach, dlatego kartony szybko lądują na śmietniku. Oczywiście takie tekturowe pudełko można od razu wrzucić do kosza na makulaturę, ale także można ponownie je wykorzystać – do wysyłki własnych paczek lub do… zabawy.

Okazuje się, że kartony po sprzęcie możne ożywić – Samsung proponuje konstruować z nich ekologiczne budynki, zwierzęta i inne elementy dzikiej przyrody. Autorem wzorów z serii „Small World”, które każdy może wykonać w swoim domu, jest artysta AJ Smith, znany również jako Papersmith.

Zabawki DIY zostały wykonane z  opakowań po takich urządzeniacj jak telewizor Samsung QLED 4K, smartfon Galaxy S21, słuchawki Galaxy Buds Pro i wiele innych. Papersmith udowadnia, że ze zwykłego kartonu da się stworzyć figurkę pandy, drzewa wiśni, a nawet wieloryba. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Wszystkie pozytywne zmiany zaczynają się od determinacji, która pcha nas do wytyczenia nowych, nieutartych ścieżek. W Samsungu staramy się zmieniać nasze produkty, tak aby móc budować jak najbardziej zrównoważone środowisko — robimy to od momentu projektowania produktów aż po planowanie opakowań, które są energooszczędne i możliwe do recyklingu.” – czytamy na stronie producenta.

Wszystkie wzory zostały ożywione w kampanii zrealizowanej przez agencję komunikacyjną Edelman.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się