Persil wraz MullenLowe Warsaw wspiera kobiety w konkursie #niezwyciężona

Firma Henkel Polska, powierzyła – w wyniku wygranego przetargu – agencji MullenLowe Warsaw opracowanie działań aktywacyjnych dla marki Persil, lidera w segmencie premium na rynku proszków do prania.
O autorze
1 min czytania 2021-06-08

Okazją do działań aktywacyjnych było wprowadzenie na rynek nowego Persila z technologią Deep Clean Plus, która zapewnia wysoką skuteczność prania nawet w niskich temperaturach. Agencja MullenLowe Warsaw zapopronowała, aby zbudować odniesienie pomiędzy skutecznością działania marki a heroicznością i niezwyciężonością współczesnych polskich kobiet, mierzących się z wyzwaniem łączenia życiowych ról i ogromem codziennych obowiązków. Ten kreatywny koncept znalazł urzeczywistnienie w kampanii #niezwyciężona.

Kampania #niezwyciężona zachęca polskie kobiety, by dostrzegły i doceniły własną skuteczność i wyjątkowość. Prowadzi je do strony konkursowej NIEZWYCIEZONA.PL, gdzie pomiędzy 17 maja a 30 czerwca mogą wygrać personalizowaną bluzę opatrzoną dowcipnym hasłem do wyboru m. in. #niezwyciężona żona, #niezwyciężona fajterka czy #niezwyciężona szefowa. Dodatkowo do wygrania jest także jedna z trzech nagród finansowych w wysokości 10 tysięcy złotych.

– Obserwując kobiety w moim otoczeniu, wiem, że wszystkie jesteśmy współczesnymi siłaczkami i potrafimy przenosić góry. Wciąż aż 48% polskich kobiet – jak wynika z badania Mobile Institute z października 2020 – nie wierzy w swoje zdolności oraz możliwość osiągnięcia sukcesu. Chcemy to zmienić, a kampania #niezwyciężona ma pomóc uczestniczkom konkursu uświadomić sobie własną odwagę, moc sprawczą i wyjątkowość – mówi Magdalena Kostrzewa, brand manager z firmy Henkel Polska.

Agencja MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za pomysł i strategię konkursu, przygotowanie LP akcji, jego obsługę oraz wsparcie digitalowe i influencerskie. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj