Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE organizuje loterię dla sklepów Intermarché

Sieć sklepów Intermarché powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „Nagrodowe mistrzostwa”.
O autorze
1 min czytania 2021-06-11

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 18 maja do 11 lipca 2021.

Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 zł, a następnie zarejestrować paragon na loteriaintermarche.pl lub poprzez aplikację mobilną Intermarché. Za każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji, uczestnik otrzymuje podwójny los w loterii (za zgłoszenie przez loteriaintermarche.pl uczestnik otrzymuje 1 los). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Uczestnik może zdobyć dodatkowe losy (maksymalnie 5) jeśli na jego paragonie zgłaszanym do loterii będzie również obecny min. 1 produkt spośród promowanych marek: Benecol, Coca-Cola, Colgate, Grześki, Lays.

W loterii co tydzień losowane są trzy 50-calowe telewizory Panasonic oraz trzydzieści trzy bony Intermarché o wartości 300 zł. W finale loterii, spośród wszystkich zgłoszeń, rozlosowane zostaną trzy samochody Toyota Aygo. Losowanie samochodów odbędzie się 13 lipca 2021 r.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę prawną loterii oraz zakup i wydanie nagród. Loterię wspierają działania digital, w tym social media oraz OOH i materiały POS w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj