Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 18 maja do 11 lipca 2021.
Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 zł, a następnie zarejestrować paragon na loteriaintermarche.pl lub poprzez aplikację mobilną Intermarché. Za każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji, uczestnik otrzymuje podwójny los w loterii (za zgłoszenie przez loteriaintermarche.pl uczestnik otrzymuje 1 los). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Uczestnik może zdobyć dodatkowe losy (maksymalnie 5) jeśli na jego paragonie zgłaszanym do loterii będzie również obecny min. 1 produkt spośród promowanych marek: Benecol, Coca-Cola, Colgate, Grześki, Lays.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W loterii co tydzień losowane są trzy 50-calowe telewizory Panasonic oraz trzydzieści trzy bony Intermarché o wartości 300 zł. W finale loterii, spośród wszystkich zgłoszeń, rozlosowane zostaną trzy samochody Toyota Aygo. Losowanie samochodów odbędzie się 13 lipca 2021 r.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę prawną loterii oraz zakup i wydanie nagród. Loterię wspierają działania digital, w tym social media oraz OOH i materiały POS w punktach sprzedaży.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024