MullenLowe MediaHub zajmie się międzynarodową obsługą marki Netflix

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe MediaHub zajmie się międzynarodową obsługą marki Netflix

Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki na których MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialne za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – będzie to wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”. O powierzeniu projektu zdecydowały wysokie kompetencje digitalowe warszawskiego biura, które będzie realizować pracę na rzecz klienta wspólnie z biurem MediaHub w Londynie.


– W projekcie dla marki Netflix łączymy jakość obsługi i świetne zrozumienie wymagań klienta, oferowane przez naszą centralę oraz nasze techniczne, mediowe i strategiczne umiejętności. Cieszę się, że po uzyskaniu niezależności mogliśmy rozwinąć w Warszawie digitalowe kompetencje tak, by teraz stać się jednym z najlepszych zespołów na świecie i dzięki temu współpracować z MullenLowe Group na nowych, bardzo korzystnych dla nas zasadach – mówi Ewa Góralska, managing dMullenLowe MediaHub.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Multimarketowy projekt, promujący stworzoną przez Netflix aplikację do medytacji „Headspace”, obejmuje marketing w wyszukiwarkach – działania search w Google, Bing i AppleSearch oraz paid social na platformach Facebook, Instagram, Snapchat.

Zespołami obsługującymi kampanie dla Netflix kierują Marek Fordoński, head of paid social oraz Marcn Bugajski, head of SEM.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij