Tommy Hilfiger stworzył kolekcję „A Blast From The Past” we współpracy z ViacomCBS i Warner Bros

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tommy Hilfiger stworzył kolekcję „A Blast From The Past” we współpracy z ViacomCBS i Warner Bros

Tommy Hilfiger przedstawia „A Blast From The Past”: serię kapsułowych kolekcji linii TOMMY JEANS prezentujących wizerunki legendarnych bohaterów kreskówek, stworzonych we współpracy z ViacomCBS i Warner Bros.

Każda rzecz przywołuje charakterystyczny klimat streetwearu lat 90., dzięki któremu marka zasłynęła. W kapsułowych kolekcjach dominują rzeczy oversize w wyrazistych kolorach. Na ubraniach zostały umieszczone wizerunki kultowych postaci przełomu wieków i tym samym powstały specjalne, tematyczne kapsułowe kolekcje:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • TOMMY JEANS X Beavis and Butt-Head,
  • TOMMY JEANS X Garfield, TOMMY JEANS X MTV,
  • TOMMY JEANS X Ren and Stimpy,
  • TOMMY JEANS X SpongeBob SquarePants oraz
  • TOMMY JEANS X Space Jam.

Umieszczone na ubraniach logo TOMMY JEANS zreinterpretowano w unikalny dla każdej linii sposób, który jeszcze bardziej podkręca zabawność kolekcji.

Kapsułowe kolekcje są już dostępne w sklepach Tommy Hilfiger oraz na stronie tommy.com.

Fanów i przyjaciół marki zapraszamy do interakcji w mediach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger i hasztaga #TommyHilfiger.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij