Ogilvy zdobyło brązowego Lwa na Cannes Lions 2021 za kampanię Green Instructions dla Lego Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogilvy zdobyło brązowego Lwa na Cannes Lions 2021 za kampanię Green Instructions dla Lego Polska

Podczas dzisiejszej transmisji z Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions ogłoszono zwycięskie kampanie z kategorii Creative Strategy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ogilvy, jak dotychczas jako jedyna agencja z Polski, otrzymała statuetkę (brąz) za kampanię Green Instructions zrealizowaną dla Lego Polska. Kampania ta została zauważona również na innych międzynarodowych konkursach kreatywnych (One Show, D&AD).

Festiwal w Cannes kończy się 25 czerwca.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij