TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Miraculum: Mikołaj Roznerski twarzą marki WARS

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum podpisała umowę z Mikołajem Roznerskim. Znany polski aktor teatralny, filmowy i serialowy został twarzą odświeżonej marki WARS, której korzenie sięgają lat 70-tych. Kampanie z jego udziałem wystartują jesienią.
O autorze
1 min czytania 2021-06-23

– Współpraca z osobami znanymi ze świata show-biznesu to integralny element realizowanej przez nas strategii. Bardzo cieszymy się, że to właśnie Mikołaj Roznerski zaangażował się w promocję marki WARS po rebrandingu. Liczymy, że działania te pozwolą nam dotrzeć z informacją o produkcie do młodszego pokolenia – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum. – Działania promocyjne bezpośrednio przekładają się na rosnący portfel zamówień. W najbliższym czasie zrealizujemy dostawę do dużej sieci o wartości ok. 3,45 mln zł. Firma ta zadeklarowała chęć długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że pozytywnie przełoży się to na wyniki finansowe spółki w trzecim i kolejnych kwartałach – dodaje.

Mikołaj Roznerski to wyjątkowa postać w świecie filmu. Sympatię widzów i uznanie środowiska artystycznego przyniosły mu role w filmach: „Supermarket”, „Chce się żyć”, „Asymetria” i „Porady na zdrady”, a także spektaklach: „Windnokrąg”, „Kłamstwo” i „Pięknej Lucyndzie” Teatru 6. Piętro. Serca telewidzów podbił rolą Marcina Chodakowskiego w serialu „M jak miłość”, dzięki której czterokrotnie, rok po roku, otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora w plebiscycie Telekamery. Działania promujące markę ruszą jesienią i obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach marek: Miraculum oraz WARS, a także Ambasadora.

Rebranding WARSA nawiązuje do korzeni marki i koncentruje się na najważniejszych, ponadczasowych wartościach firmy ujętych w minimalistycznym, nowoczesnym projekcie, zachowując stonowany, kultowy design. Nowy logotyp nawiązuje do logo marki z 1972 roku, którego twórcą był Karol Śliwka – wybitny polski artysta, grafik.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj