Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Miraculum: Mikołaj Roznerski twarzą marki WARS

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum podpisała umowę z Mikołajem Roznerskim. Znany polski aktor teatralny, filmowy i serialowy został twarzą odświeżonej marki WARS, której korzenie sięgają lat 70-tych. Kampanie z jego udziałem wystartują jesienią.
O autorze
1 min czytania 2021-06-23

– Współpraca z osobami znanymi ze świata show-biznesu to integralny element realizowanej przez nas strategii. Bardzo cieszymy się, że to właśnie Mikołaj Roznerski zaangażował się w promocję marki WARS po rebrandingu. Liczymy, że działania te pozwolą nam dotrzeć z informacją o produkcie do młodszego pokolenia – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum. – Działania promocyjne bezpośrednio przekładają się na rosnący portfel zamówień. W najbliższym czasie zrealizujemy dostawę do dużej sieci o wartości ok. 3,45 mln zł. Firma ta zadeklarowała chęć długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że pozytywnie przełoży się to na wyniki finansowe spółki w trzecim i kolejnych kwartałach – dodaje.

Mikołaj Roznerski to wyjątkowa postać w świecie filmu. Sympatię widzów i uznanie środowiska artystycznego przyniosły mu role w filmach: „Supermarket”, „Chce się żyć”, „Asymetria” i „Porady na zdrady”, a także spektaklach: „Windnokrąg”, „Kłamstwo” i „Pięknej Lucyndzie” Teatru 6. Piętro. Serca telewidzów podbił rolą Marcina Chodakowskiego w serialu „M jak miłość”, dzięki której czterokrotnie, rok po roku, otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora w plebiscycie Telekamery. Działania promujące markę ruszą jesienią i obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach marek: Miraculum oraz WARS, a także Ambasadora.

Rebranding WARSA nawiązuje do korzeni marki i koncentruje się na najważniejszych, ponadczasowych wartościach firmy ujętych w minimalistycznym, nowoczesnym projekcie, zachowując stonowany, kultowy design. Nowy logotyp nawiązuje do logo marki z 1972 roku, którego twórcą był Karol Śliwka – wybitny polski artysta, grafik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj