Marta Frączek, Magda Ignatowicz i Pela Kujda w Papaya Films

Marta Frączek będzie pełnić funkcję Dyrektorki Artystycznej Papaya Originals, Pela Kujda zajmie się realizacją kampanii komunikacyjnych jako Production Supervisor, a Magda Ignatowicz jako Head of Business Development wesprze zespoły Papaya.Rocks oraz Papaya Young Directors.
O autorze
1 min czytania 2021-06-28

Marta Frączek będzie pełnić funkcję Dyrektorki Artystycznej Papaya Originals – inicjatywy, której start Papaya Films ogłosiła w ubiegłym tygodniu. Frączek będzie wspierać kreatywnie zarówno rozwój projektu jak i poszczególnych, oryginalnych treści. Będzie również odpowiedzialna za nadzór artystyczny w Papaya.Rocks oraz Papaya Young Directors, raportując bezpośrednio do Mariusza Urbańczyka, Chief Operating Officer’a Papaya Films. Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 r. Jako dyrektorka kreatywna pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi oraz newonce.media. Jest też autorką scenariuszy do krótkich form filmowych, tworzy teledyski.

Do zespołu produkcyjnego, kierowanego przez Iwonę Mnich, jako Production Supervisor dołącza Pela Kujda. Kujda zajmie się realizacją kampanii komunikacyjnych wszystkich inicjatyw Papaya oraz projektami niskobudżetowymi. Pokieruje zespołem content creatorów i producentów z zespołów Papaya Films oraz Papaya Young Directors. Kujda zaczynała w OTO Film jako asystentka i koordynatorka. Jako freelancerka realizowała teledyski, po czym związała się z high& i jako producentka pracowała dla marek Puma, Zalando, PizzaHut i Hennesy, zarówno w formacie video jak i foto.

Magda Ignatowicz jako Head of Business Development wesprze zespoły Papaya.Rocks oraz Papaya Young Directors. Zajmie się komercjalizacją projektów edukacyjnych oraz akcjami specjalnymi. Magda przez ostatnie 8 lat związana była z Ringier Axel Springer Polska, najpierw z Onet Lifestyle, a potem Ofeminin i Noizz, gdzie współtworzyła takie kampanie jak #NieCzekam107Lat czy “Studiówka z Matą”. Ignatowicz w strukturze Papaya Films będzie raportować do COO firmy – Mariusza Urbańczyka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj