Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tik-tokerzy Twins Style weszli do gry w nowej kampanii Canon

Gra miejska z udziałem Tiktokerów @TwinsStyle otworzyła kampanię marki Canon „Young Generation”, której celem będzie budowanie świadomości marki poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwszy post promujący akcję wyświetliło ponad milion użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2021-07-02

Gra miejska z udziałem braci @TwinsStyle, których kanał na TikToku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników, odbyła się w weekend 19-20 czerwca w Warszawie. Zadaniem uczestników zabawy było odnalezienie w centrum miasta zdjęć wykonanych przez influencerów aparatem natychmiastowym Canon Zoemini S. Zdjęcia zamieszczono na nośnikach AMS Premium Citylight na warszawskich przystankach, a wskazówki ułatwiające ich lokalizację publikowano na kanale @TwinsStyle na TikToku oraz na utworzonym na potrzeby gry wydarzeniu na Facebooku. Na zwycięzców, którzy w najkrótszym czasie odnaleźli ukryte fotografie lub opublikowali najciekawszy materiał z poszukiwań na TikToku, czekały aparaty Canon. Akcję wspierała szeroko zakrojona kampania digitalowa oraz działania mikroinfluencerów.

W centrum kampanii „Young Generation” będą produkty dedykowane młodej grupie, czyli aparaty natychmiastowe Canon Zoemini S, drukarki kieszonkowe Selphy Square i kamerki sportowe Canon Ivy Rec. Celem działań jest dotarcie do odbiorców z grupy 15-24 lata. Na kampanię będzie składać się cykl akcji, a całość potrwa do października 2021.

– Przedstawiciele generacji Z równie swobodnie poruszają się w świecie offline, co online – dlatego naszym założeniem strategicznym było wciągnięcie ich do zabawy, która w naturalny sposób połączy te dwie przestrzenie. Niestandardowe podejście, dobór zasięgowych TikTokerów i intrygująca, zabawna komunikacja pozwoliły nam zaktywizować grupę docelową i przekonać młodych, że Canon to marka z ich świata – mówi Magda Gajewska-Bogacz, creative director z Albedo Marketing.

Kolejne działania w ramach komunikacji dla młodych odbiorców zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Działania otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży. Albedo Marketing odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną i organizację akcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj