TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tik-tokerzy Twins Style weszli do gry w nowej kampanii Canon

Gra miejska z udziałem Tiktokerów @TwinsStyle otworzyła kampanię marki Canon „Young Generation”, której celem będzie budowanie świadomości marki poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwszy post promujący akcję wyświetliło ponad milion użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2021-07-02

Gra miejska z udziałem braci @TwinsStyle, których kanał na TikToku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników, odbyła się w weekend 19-20 czerwca w Warszawie. Zadaniem uczestników zabawy było odnalezienie w centrum miasta zdjęć wykonanych przez influencerów aparatem natychmiastowym Canon Zoemini S. Zdjęcia zamieszczono na nośnikach AMS Premium Citylight na warszawskich przystankach, a wskazówki ułatwiające ich lokalizację publikowano na kanale @TwinsStyle na TikToku oraz na utworzonym na potrzeby gry wydarzeniu na Facebooku. Na zwycięzców, którzy w najkrótszym czasie odnaleźli ukryte fotografie lub opublikowali najciekawszy materiał z poszukiwań na TikToku, czekały aparaty Canon. Akcję wspierała szeroko zakrojona kampania digitalowa oraz działania mikroinfluencerów.

W centrum kampanii „Young Generation” będą produkty dedykowane młodej grupie, czyli aparaty natychmiastowe Canon Zoemini S, drukarki kieszonkowe Selphy Square i kamerki sportowe Canon Ivy Rec. Celem działań jest dotarcie do odbiorców z grupy 15-24 lata. Na kampanię będzie składać się cykl akcji, a całość potrwa do października 2021.

– Przedstawiciele generacji Z równie swobodnie poruszają się w świecie offline, co online – dlatego naszym założeniem strategicznym było wciągnięcie ich do zabawy, która w naturalny sposób połączy te dwie przestrzenie. Niestandardowe podejście, dobór zasięgowych TikTokerów i intrygująca, zabawna komunikacja pozwoliły nam zaktywizować grupę docelową i przekonać młodych, że Canon to marka z ich świata – mówi Magda Gajewska-Bogacz, creative director z Albedo Marketing.

Kolejne działania w ramach komunikacji dla młodych odbiorców zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Działania otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży. Albedo Marketing odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną i organizację akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj