TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dominik Wójcik jako head of AI & machine learning solutions w GroupM

GroupM utworzyła stanowisko head of AI & machine learning solutions. Obejmie je Dominik Wójcik, który w nowej roli skupi się m.in. na rozwoju usługi Copilot, czyli systemu programatycznego zakupu mediów cyfrowych wykorzystującego sztuczną inteligencję.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Dominik Wójcik objął stanowisko head of AI & machine learning solutions w GroupM. Będzie koordynował prace nad usługami i narzędziami wykorzystującymi uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, w tym m.in. Copilot, czyli system programatycznego zakupu mediów bazujący na AI. Zajmie się też budową algorytmów na potrzeby klientów. Dominik Wójcik ma popularyzować wiedzę nt. AI w agencjach grupy, będzie w tym zakresie współpracował m.in. z utworzonym niedawno działem Data & Tech pod kierunkiem Łukasza Pytlewskiego.

Dominik Wójcik do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista (sieć reklamy natywnej), a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki. Kierował dwoma zespołami zajmującymi się obsługą agencji grupy. Dodatkowo zajmował się rozwojem innowacyjnych formatów reklamowych (gaming oraz formaty InImage) w ramach oferty mSpark, czyli współtworzonej przez GroupM platformy skupiającej start-upy z rynku mar-tech.

Dominik Wójcik będzie łączył dotychczasową rolę nowymi zadaniami. Awansowany manager GroupM pracuje w branży reklamowej od 8 lat, zdobywał doświadczenie zawodowe m.in. w Nielsenie, gdzie zajmował się badaniami marketingowymi. Od blisko 7 lat związany pracuje dla GroupM. Dominik Wójcik raportuje do Tomasza Piątkowskiego, czyli szefa obszaru digital i członka zarządu GroupM. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj