Olga Jakubiak na czele działu Social w agencji K2 Create

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Olga Jakubiak na czele działu Social w agencji K2 Create

Do agencji K2 Create dołączyła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko head of social media. Do jej obowiązków należy tworzenie zespołu, rozwijanie kompetencji social mediowych w agencji oraz zdobywanie nowych klientów.

Jakubiak z branżą marketingową związana jest od 7 lat. Pierwsze doświadczenia zdobywała w VMLY&R, gdzie odpowiadała za opiekę contentową nad klientami. Swoją wiedzę poszerzyła o media digitalowe w Wavemaker, a kompetencje strategiczne rozwijała w agencji Gong. Jej zadaniem było tworzenie strategii komunikacji marek w social media, analityka i audytowanie dotychczasowych działań marek. Pracowała między innymi dla takich klientów jak: Lidl, mBank, Virgin Mobile, Ferrero, LG Polska, Nestle, Bourjois, Huawei i Kupiec.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

–  Moim celem jest przede wszystkim zbudowanie zespołu specjalistów, którzy będą mogli całościowo odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w różnych obszarach mediów społecznościowych, takich jak SM copywriting, Influencer Marketing czy analityka – mówi o swojej roli Olga Jakubiak, nowa head of social w K2 Create.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij