Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla nowości produktowej – Herviran Comfort Max.

Od kilku lat Heviran wykorzystuje w swojej komunikacji Lady Opryszczkę – tak też jest w najnowszej odsłonie, w której widzimy „Wielki powrót Opryszczki”. Pojawia się ona jako upadła gwiazda, próbująca dostać się do klubu, a na jej drodze staje niezwyciężony produkt – Heviran Comfort Max.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Propozycja Serviceplan Health bardzo dobrze odzwierciedlała strategię przedstawioną w briefie a zdaniem konsumentów daje największy potencjał businessowy – mówi Agnieszka Sitek, Senior Brand Manager, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez Watchout studio, reżyseria: Martyna Iwańska, postprodukcja: Badi Badi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij