Sinsay w gronie klientów albo albo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sinsay w gronie klientów albo albo

Z początkiem czerwca 2021 roku Sinsay powierzył albo albo przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji w kanałach social media (Instagram, TikTok). Portfolio agencji powiększyło się o polską markę odzieżową – część grupy LPP, do której należą również marki Reserved, Cropp, House i Mohito.

Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie komunikacji marki Sinsay. Zaproponowana przez albo albo strategia realizuje nowe pozycjonowanie marki, która aktualnie oferuje dużo więcej niż modną odzież dla młodych kobiet.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Współpraca z Sinsay to projekt, który doskonale wpisuje się w profil naszej agencji. W strategii skoncentrowaliśmy się na najsilniejszych atutach marki, wykorzystując najnowsze trendy w komunikacji social media. Udział  w tworzeniu oraz prowadzeniu angażującej i jakościowej komunikacji Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem, szczególnie w perspektywie bardzo szybkiego rozwoju marki – mówi Agata Twardowska, managing director / co-founder.

albo albo odpowiada za pełną obsługę kanałów Sinsay (Instagram, TikTok), które poza komunikacją lokalną budują pozycję marki na innych rynkach europejskich. Ponadto, agencja jest wsparciem dla Sinsay w zakresie działań komunikacyjnych marki budujących widoczność jej kluczowych aktywności konsumenckich. Współpraca została nawiązana w drodze zrealizowanego przetargu. Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.

Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Piotr Łaziuk, digital project manager, dedykowany team kreatywny – Zofia Mastyna, graphic designer oraz Filip Badurek, copywriter, a także Agnieszka Czarnecka, digital project lead oraz Miłosz Jacyna, creative & strategy head / partner.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij