Maciej Turchan dołącza do zespołu Superligi na stanowisko PR & marketing managera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maciej Turchan dołącza do zespołu Superligi na stanowisko PR & marketing managera

Maciej Turchan objął stanowisko PR & marketing managera w Superlidze – spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet.

Na stanowisku będzie odpowiadał za całość działań Public Relations spółki. W szczególności za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem digital marketingu, a także aktywacje sponsoringowe. Do jego zadań należy również współpraca z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami. Na stanowisku zastąpił Monikę Kubacką, która postanowiła w całości skupić się na dalszym rozwoju prowadzonej przez siebie agencji Race PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Maciej Turchan ostatnie 3 lata spędził jako freelancer wspierający marki sportowe w zakresie public relations oraz digital marketingu. Współpracuje m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Prowadził działania z zakresu public relations i obsługi social mediów w The Color Run Poland, Łomża Zero Esport Tour, Gladiators oraz RMF 4RACING Team. Współpracował również z warszawską agencją reklamową One House. W latach 2017-2019 pracował jako head of communications w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych w kanałach digital. W projektach sportowych realizował działania marketingowe m.in. dla takich marek jak: Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.

– Obecność w strukturach Macieja Turchana to kolejny krok w kierunku dalszego podnoszenia jakości działań komunikacyjnych. Dotyczy to nie tylko samej PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, ale również wspólnych działań z 22 klubami występującymi w rozgrywkach. Planujemy nadal rozwijać wewnętrzne projekty biznesowe, jakimi są m.in. wirtualne biuro prasowe, aplikacja mobilna czy nowe przedsięwzięcia, które będziemy wkrótce realizować. Mamy również ambitne plany w zakresie aktywacji i współprac sponsorskich, które chcemy realizować z naszymi Partnerami. Kolejny doświadczony manager w strukturach spółki pomoże nam w realizacji tych ambitnych celów – komentuje Piotr Należyty, wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij