Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maciej Turchan dołącza do zespołu Superligi na stanowisko PR & marketing managera

Maciej Turchan objął stanowisko PR & marketing managera w Superlidze – spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet.
O autorze
1 min czytania 2021-07-08

Na stanowisku będzie odpowiadał za całość działań Public Relations spółki. W szczególności za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem digital marketingu, a także aktywacje sponsoringowe. Do jego zadań należy również współpraca z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami. Na stanowisku zastąpił Monikę Kubacką, która postanowiła w całości skupić się na dalszym rozwoju prowadzonej przez siebie agencji Race PR.

Maciej Turchan ostatnie 3 lata spędził jako freelancer wspierający marki sportowe w zakresie public relations oraz digital marketingu. Współpracuje m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Prowadził działania z zakresu public relations i obsługi social mediów w The Color Run Poland, Łomża Zero Esport Tour, Gladiators oraz RMF 4RACING Team. Współpracował również z warszawską agencją reklamową One House. W latach 2017-2019 pracował jako head of communications w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych w kanałach digital. W projektach sportowych realizował działania marketingowe m.in. dla takich marek jak: Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.

– Obecność w strukturach Macieja Turchana to kolejny krok w kierunku dalszego podnoszenia jakości działań komunikacyjnych. Dotyczy to nie tylko samej PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, ale również wspólnych działań z 22 klubami występującymi w rozgrywkach. Planujemy nadal rozwijać wewnętrzne projekty biznesowe, jakimi są m.in. wirtualne biuro prasowe, aplikacja mobilna czy nowe przedsięwzięcia, które będziemy wkrótce realizować. Mamy również ambitne plany w zakresie aktywacji i współprac sponsorskich, które chcemy realizować z naszymi Partnerami. Kolejny doświadczony manager w strukturach spółki pomoże nam w realizacji tych ambitnych celów – komentuje Piotr Należyty, wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj