TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze

O autorze
1 min czytania 2021-07-09

Trwają decydujące rozgrywki związane z UEFA EURO 2020, a sportowe emocje udzielają się nie tylko zapalonym kibicom. Na tegoroczne święto piłki nożnej, wyjątkowe pod wieloma względami, czekaliśmy bardzo długo, dlatego zasługuje na szczególne celebrowanie! Kibicowanie nie jedno ma imię, a jego kolejną formą jest najnowsza gra AR (augmented reality) Coca-Cola w aplikacji Snapchat.

 

Ile razy podbijesz piłkę? Sprawdź na Snapchacie!

Z okazji trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Coca-Cola przygotowała wyjątkowy snapchatowy efekt poszerzonej rzeczywistości. Angażujący lens pozwala na wybranie przez użytkownika wirtualnych butów, których kolor dobierany jest w zależności od indywidualnych upodobań oraz, oczywiście, preferowanej drużyny piłkarskiej. Wyposażeni w sportowe obuwie możemy przystąpić do wyzwania: odbijania wirtualnej piłki. Zabawa polega na ustanawianiu rekordu podbić – im ich więcej, tym głośniejszy staje się doping. Sprawny gracz zasłuży nawet na kultowe wuwuzele! To pierwsza tego typu gra AR’owa w regionie EMEA, oparta o foot tracking. Dzięki zaawansowanym modelom machine learning smartfony w każdym momencie rozpoznają, gdzie znajdują się nogi użytkowników i śledzą ich ruch.

– Gry związane z wykorzystaniem AR to nie tylko stale zyskująca na popularności forma rozrywki. To także doskonałe narzędzie komunikacji, które przyciąga uwagę konsumentów i wzmacnia wizerunek marki jako lidera rynku, również w dziedzinie innowacji. Właśnie dlatego Coca-Cola regularnie wykorzystuje tę technologię w swoich działaniach. Wspólnie z naszym partnerem, Lens That, sięgamy po najnowsze możliwości aplikacji, dając naszym konsumentom niepowtarzalne doświadczenia. Dlatego przy okazji komunikacji związanej z UEFA EURO 2020, przygotowaliśmy coś dla użytkowników Snapchata – platformy, którą każdego dnia odwiedza 4mln Polaków i jest najbardziej rozwinięta pod kątem wykorzystywania AR – mówi Klaudia Pac, Brand Manager marki Coca-Cola

Jak działa filtr AR Coca-Cola przygotowany dla fanów piłki nożnej, można odkryć pod poniższym linkiem: https://lens.snapchat.com/a36a1125ff1141c79d7230084b1fd87b

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby sprawdzić się w wyzwaniu podbijania piłki, wystarczy w wyszukiwarce filtrów w aplikacji Snapchat wpisać „Coca-Cola Football” lub zeskanować kod widoczny na poniższym zdjęciu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za stworzenie gry odpowiada Lens That, studio kreatywne, a za wsparcie promocji i emisję lens w aplikacji Snapchat odpowiedzialny jest polski zespół Httpool.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się