Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze

Trwają decydujące rozgrywki związane z UEFA EURO 2020, a sportowe emocje udzielają się nie tylko zapalonym kibicom. Na tegoroczne święto piłki nożnej, wyjątkowe pod wieloma względami, czekaliśmy bardzo długo, dlatego zasługuje na szczególne celebrowanie! Kibicowanie nie jedno ma imię, a jego kolejną formą jest najnowsza gra AR (augmented reality) Coca-Cola w aplikacji Snapchat.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ile razy podbijesz piłkę? Sprawdź na Snapchacie!

Z okazji trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Coca-Cola przygotowała wyjątkowy snapchatowy efekt poszerzonej rzeczywistości. Angażujący lens pozwala na wybranie przez użytkownika wirtualnych butów, których kolor dobierany jest w zależności od indywidualnych upodobań oraz, oczywiście, preferowanej drużyny piłkarskiej. Wyposażeni w sportowe obuwie możemy przystąpić do wyzwania: odbijania wirtualnej piłki. Zabawa polega na ustanawianiu rekordu podbić - im ich więcej, tym głośniejszy staje się doping. Sprawny gracz zasłuży nawet na kultowe wuwuzele! To pierwsza tego typu gra AR'owa w regionie EMEA, oparta o foot tracking. Dzięki zaawansowanym modelom machine learning smartfony w każdym momencie rozpoznają, gdzie znajdują się nogi użytkowników i śledzą ich ruch.

– Gry związane z wykorzystaniem AR to nie tylko stale zyskująca na popularności forma rozrywki. To także doskonałe narzędzie komunikacji, które przyciąga uwagę konsumentów i wzmacnia wizerunek marki jako lidera rynku, również w dziedzinie innowacji. Właśnie dlatego Coca-Cola regularnie wykorzystuje tę technologię w swoich działaniach. Wspólnie z naszym partnerem, Lens That, sięgamy po najnowsze możliwości aplikacji, dając naszym konsumentom niepowtarzalne doświadczenia. Dlatego przy okazji komunikacji związanej z UEFA EURO 2020, przygotowaliśmy coś dla użytkowników Snapchata – platformy, którą każdego dnia odwiedza 4mln Polaków i jest najbardziej rozwinięta pod kątem wykorzystywania AR – mówi Klaudia Pac, Brand Manager marki Coca-Cola

Jak działa filtr AR Coca-Cola przygotowany dla fanów piłki nożnej, można odkryć pod poniższym linkiem: https://lens.snapchat.com/a36a1125ff1141c79d7230084b1fd87b

Aby sprawdzić się w wyzwaniu podbijania piłki, wystarczy w wyszukiwarce filtrów w aplikacji Snapchat wpisać „Coca-Cola Football” lub zeskanować kod widoczny na poniższym zdjęciu.

Za stworzenie gry odpowiada Lens That, studio kreatywne, a za wsparcie promocji i emisję lens w aplikacji Snapchat odpowiedzialny jest polski zespół Httpool.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij