Rowerowi Bracia Godziek zachęcają do wakacyjnego #200GBChallenge Red Bull MOBILE

Rusza #200GBChallenge Red Bull MOBILE, w którym marka oferuje konsumentom pakiet nawet 200 GB za free na wakacje. Ambasadorzy Red Bull MOBILE, bracia Godziek pokazują, jak je dobrze wykorzystać tego lata.
O autorze
1 min czytania 2021-07-09

W ramach digitalowej kampanii przygotowanej przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT, bracia Godziek będą cyklicznie losować wyzwanie, któremu postarają się potem sprostać. Możemy się zatem spodziewać spektakularnego widowiska zawodników najlepszych w swojej klasie. Zadania nie będą się jednak ograniczać tylko do wyzwań koncentrujących się na sportowych umiejętnościach braci. 

Lato to czas, który zachęca do aktywności i przygód. Warto się nimi dzielić i przeżywać je z innymi.  Marka Red Bull MOBILE wraz z braćmi Godziek chcą zainspirować odbiorców kampanii i zaprosić ich do kreatywnego i aktywnego spędzania czasu w ramach #200GBChallenge.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja #200GBChallenge Red Bull MOBILE potrwa do końca września. Grupą docelową są młodzi ludzie, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas.  

Produkcją wideo z udziałem braci Godziek na potrzeby aktywacji zajął się dom produkcyjny F25, autorem zdjęć jest Michał Murawski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej na: https://www.redbullmobile.pl/200gb/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się