Narodowy Bank Polski zaprezentował nową identyfikację wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Narodowy Bank Polski zaprezentował nową identyfikację wizualną

Narodowy Bank Polski wprowadził nową wersję znaku, hasła, emblematu i odświeżoną identyfikację wizualną.

Narodowy Bank Polski poinformował o dokonaniu aktualizacji logotypu, hasła, identyfikacji wizualnej i wprowadzeniu do użycia nowego emblematu banku centralnego. Ewolucja nowej identyfikacji wizualnej banku polega na zmianie kwadratu z napisem NBP na okrągłe drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego z takim samym napisem – użyty w logotypie krój pisma nie uległ zmianie. Zastąpiono też zieleń kolorami: granatowym i złotym. Zaktualizowane hasło NBP brzmi: „dbamy o wartość polskiego pieniądza”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Elementy identyfikacji graficznej NBP zostały także wzbogacone o emblemat z wizerunkiem orła oraz budynkiem ze skarbcem i sztabami złota.

Logotyp występuje w następujących wariantach:

Wariant 1 – sygnet i nazwa instytucji w jednym wersie

Wariant 2 – sygnet i nazwa instytucji w dwóch wersach

Wariant 3 – sygnet i nazwa instytucji w dwóch wersach, wycentrowane w pionie

Wariant 4 – sygnet

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij