Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaufland tanecznym krokiem wkroczył na TikToka

O autorze
2 min czytania 2021-07-14

Wyzwaniem nawiązującym do nowego klipu „Królowa Okazji” Kaufland zadebiutował na TikToku, otwierając się tym samym na kolejny kanał komunikacji popularny szczególnie wśród nastoletniej grupy odbiorców. Sieć nawiązała współpracę z influencerami, których zadaniem będzie angażowanie użytkowników aplikacji poprzez różnorodne wyzwania. Na najlepszych czekają nagrody − vouchery na zakupy w sklepach Kaufland.


Debiut w nowym kanale społecznościowym jest kolejnym krokiem detalisty w kierunku wszechstronnej komunikacji. Do tej pory Kaufland był obecny w takich serwisach jak Facebook, YouTube, Instagram oraz LinkedIn. Pojawiając się na TikToku, sieć rozszerzyła grupę odbiorców treści przede wszystkim o nastolatków − głównych użytkowników tego kanału.  

Na profilu detalisty poza spotami z udziałem „Królowej Okazji”, która promuje atrakcyjne ceny i szeroki asortyment sklepów Kaufland, dostępny jest również krótki filmik nagrany przez popularną parę influencerów @couplepower, zapraszający do śledzenia postów sieci i udziału w wyzwaniach. Marka opublikowała również pierwszy challange zaproponowany przez duet influencerów @przekosa oraz @duzychlopiec. Wyzwanie „Taniec Cheap Queen – Challenge” polega na wykonaniu w parze układu tanecznego, który w jak najlepszy sposób odwzoruje ten zaprezentowany w spocie marki „Królowa Okazji”. Konkursowy film powinien być również oznaczony za pomocą hashtagu #kauflandpolska. Zwycięzcy mogą liczyć na nagrody w postaci vouchera o wartości 400 złotych na zakupy w sklepach sieci Kaufland. W najbliższym czasie na profilu marki pojawią się kolejne wyzwania.

Jak pokazują badania, TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród młodzieży w kraju. Już teraz z platformy korzysta ponad 3,8 mln internautów[1], z czego aż 90 procent stanowią osoby w wieku 9-18 lat[2]. Aplikacja z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Dzięki atrakcyjnym formom prezentowania treści daje możliwość wyrażania siebie nie tylko użytkownikom indywidualnym, ale również brandom. Jako nowoczesna marka nastawiona na otwartą i angażującą odbiorców komunikację wykorzystujemy potencjał drzemiący w mediach społecznościowych, dlatego zdecydowaliśmy się zaistnieć na TikToku. Mamy nadzieję, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy z naszymi komunikatami do młodszej grupy odbiorcówmówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz angażujących treści odnoszących się do zabawy i czerpania radości z życia tiktokowicze znajdą również nawiązania do tematów, które odgrywają w życiu nastolatków coraz większą rolę: troska o środowisko, zdrowe odżywianie, aktywny tryb życia czy idea zero waste. Konto sieci Kaufland na TikToku dostępne jest pod adresem: https://www.tiktok.com/@kauflandpolska. Za obsługę marki na platformie odpowiada agencja Kamikaze.


[2] Raport TikTok | GetHero

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się