Publicon rozpoczyna współpracę z Panthers Wrocław – Mistrzami Polski w futbolu amerykańskim

Publicon poszerza grono sportowych klientów. W czerwcu agencja rozpoczęła współpracę z Panthers Wrocław – Mistrzami Polski w Futbolu Amerykańskim. Celem działań jest nie tylko zadbanie o PR drużyny, ale i promocja samej dyscypliny, która w Polsce nie jest jeszcze tak popularna jak na zachodzie.
O autorze
1 min czytania 2021-07-14

Panthers to wrocławska drużyna futbolu amerykańskiego, która oprócz tytułu Mistrzów Polski, ma na swoim koncie także udział w prestiżowej europejskiej lidze – European League of Football (ELF)wzorowanej na amerykańskiej NFL. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że Pantery są jednym z 8 elitarnych zespołów biorących w niej udział. Co więcej, aż 6 drużyn grających w ELF to zespoły niemieckie.

– Jako klubowi zależy nam na pokazaniu zarówno mieszkańcom Wrocławia, okolic, jak i całej Polski, że mamy w naszym kraju futbol amerykański na najwyższym europejskim poziomie. Podczas jednego z naszych ostatnich meczów na wrocławskim stadionie na trybunach pojawiło się około 3 tysiące kibiców. To dużo, ale nadal nie tyle, ile chociażby u naszych zachodnich sąsiadów, gdzie finał ligi niemieckiej ogląda na żywo co roku kilkanaście tysięcy osób, a na finał European League Of Football, który odbędzie się we wrześniu sprzedano już ponad 8 tysięcy biletów. To wynik, do jakiego dążymy. Wierzymy, że z pomocą Publicon oraz przede wszystkim strategicznego sponsora klubu – marką Tarczyński, rozkochamy Polaków w tej dyscyplinie sportu, zwłaszcza że zasady są prostsze, niż może się wydawać, a same mecze niezwykle widowiskowe – mówi Michał Latoś, prezes zarządu Panthers Wrocław.

W ramach współpracy agencja odpowiadać będzie m.in. za PR, media relations, copywriting oraz doradztwo strategiczne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– PR sportowy to obszar, w który ostatnio inwestujemy bardzo dużo czasu, zasobów osobowych i kreatywnej energii, dlatego ogromnie cieszy nas współpraca z Panterami. Już teraz mogę zdradzić, że mamy wielki apetyt na mocny lokalnie, ale i ogólnopolsko PR, który jak wierzę, pomoże nam wspólnie z tak mocną drużyną pisać historię futbolu amerykańskiego w Polsce – mówi Szymon Sikorski, CEO & Founder Publicon.

Publicon odpowiada m.in. za działania PR i komunikację projektów sponsoringowych PKN ORLEN – w tym przede wszystkim sportowych. Flagowym zespołem ORLENU jest ORLEN Team – najbardziej rozpoznawalna drużyna motorsportowa w kraju, z Robertem Kubicą na czele.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za obsługę Panthers Wrocław po stronie agencji odpowiadać będzie Edyta Bieda (senior PR manager), Adrian Pokrywka (PR executive) oraz Mateusz Lubański (PR executive) wraz z zespołem graficznym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się