Kto choć raz odczuwał strach, wracając samemu nocą do domu i z tego powodu opuścił przestrzeń publiczną, odmawiając sobie tym samym prawa do swobodnego poruszania się po ulicach? Aby podkreślić ten problem i umożliwić kobietom oraz mniejszościom płciowym odzyskanie prawa do swobodnego korzystania z przestrzeni publicznej, powstała kampania „Fearless Night”. Za projekt odpowiedzialna jest organizacja non profit HandsAway, która walczy z przemocą, szczególnie na tle seksualnym.
Akcja polega na wykorzystaniu – już istniejących w przestrzeni publicznej – podświetlanych billboardów. Jasność białych ekranów zostaje zwiększona o 20%, co umożliwia oświetlenie najciemniejszych i najbardziej przerażających ulic Paryża.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dodatkowe światła pojawiają się w ponad 300 miejscach stolicy Francji w godzinach od 21:00 do 7:00 rano.