Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla OTCF

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla OTCF

Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w TV, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęły się agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).

W związku z nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. 4F rozpoczęło kampanię promocyjną w telewizji i online. Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości. Poruszający spot opowiada historię o trudnej drodze do sukcesu, którą przechodzi każdy zawodnik. 4F hasłem „We make a team” kolejny raz podkreśla, że jest obecna w życiu atletów na dobre i na złe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Video będzie emitowane w telewizji (TVN, Polsat i portale tematyczne należące do tych nadawców) kinie oraz w digitalu – na YouTube i w social mediach. Realizacją kampanii w modelu house of communication zajęły się spółki należące do Group One. Value Media, jako strategiczny partner OTCF w planowaniu mediów, zadbało o zakup powierzchni mediowej. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij