Alior Bank w kampanii z influencerami promuje Konto Jakże Osobiste

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Alior Bank w kampanii z influencerami promuje Konto Jakże Osobiste

Alior Bank wystartował z kampanią z influencerami promującą Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Dzięki nim internauci zobaczą, jak – korzystając z rozwiązań banku – można ułatwić sobie codzienne życie, nie tylko w kwestiach związanych z finansami. Za koncepcję i realizację działań odpowiadają Agencja PZL oraz Buzzgrow.

Celem kampanii jest przedstawienie Alior Banku jako marki, która dzięki szerokiej ofercie rozwiązań i usług, jest w stanie zaspokajać codzienne potrzeby klienta – również te pozabankowe. Influencerzy przygotują artykuły poradnikowe. Pokażą m.in. jak oduczać się starych nawyków, optymalizować codzienne zadania oraz zarządzać swoim czasem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Alior Bank będzie partnerem tych publikacji. W kampanii promowane są korzyści Konta Jakże Osobistego, które klienci mogą w prosty sposób dostosowywać do swoich potrzeb, a także funkcje aplikacji Alior Mobile i bankowości internetowej Alior Online. Dzięki nim większość spraw związanych z finansami można załatwić bez odwiedzania placówki, a jednocześnie skorzystać z usług pozabankowych.

– Zależało nam, aby społecznościom influencerów zaprezentować Alior Bank jako markę zdolną do zaspokajania codziennych potrzeb odbiorców poprzez nowoczesne rozwiązania technologiczne – tłumaczy Magdalena Lewicka, menedżer ds. marketingu w Alior Banku. – Alior Bank pomoże szybko i wygodnie kupić ubezpieczenie, bilety komunikacji miejskiej, opłacić parking lub przejazd autostradą, czy uzyskać niezbędne zaświadczenia – kontynuuje Magdalena Lewicka.

– Do kampanii zaprosiliśmy pięciu twórców o różnych zasięgach i społecznościach, którzy codziennie inspirują swoich odbiorów – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL & Buzzgrow. – Punktem wyjścia dla idei naszej kampanii była umiejętność przyszłości „unlearn”, czyli oduczanie się starych nawyków. Zależało nam, by zachęcić odbiorców do innego spojrzenia na swoją codzienność i zachęcić ich do małych zmian, które mogą mieć dużą siłę. Pozornie błahe zadania, które wykonujemy każdego dnia bez zastanowienia, zrobione inaczej, bardziej „smartnie”, pozwolą odzyskać więcej wolnego czasu. A ten możemy przeznaczyć na przyjemności i to, co jakościowe, a nie konieczne do zrobienia – dodaje Michał Nadgrodkiewicz.

W ramach kampanii powstaną wpisy blogowe, posty w social mediach, wideo na YouTube oraz akcja-wyzwanie na Instagramie. Działania promocyjne startują 15 lipca i potrwają miesiąc. Kampanię przygotowały Agencja PZL, która stale współpracuje z Alior Bankiem, oraz Buzzgrow, odpowiadająca za komunikację digtal i influencer marketing.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij