Alior Bank w kampanii z influencerami promuje Konto Jakże Osobiste

O autorze
1 min czytania 2021-07-15

Alior Bank wystartował z kampanią z influencerami promującą Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Dzięki nim internauci zobaczą, jak – korzystając z rozwiązań banku – można ułatwić sobie codzienne życie, nie tylko w kwestiach związanych z finansami. Za koncepcję i realizację działań odpowiadają Agencja PZL oraz Buzzgrow.

Celem kampanii jest przedstawienie Alior Banku jako marki, która dzięki szerokiej ofercie rozwiązań i usług, jest w stanie zaspokajać codzienne potrzeby klienta – również te pozabankowe. Influencerzy przygotują artykuły poradnikowe. Pokażą m.in. jak oduczać się starych nawyków, optymalizować codzienne zadania oraz zarządzać swoim czasem.

Alior Bank będzie partnerem tych publikacji. W kampanii promowane są korzyści Konta Jakże Osobistego, które klienci mogą w prosty sposób dostosowywać do swoich potrzeb, a także funkcje aplikacji Alior Mobile i bankowości internetowej Alior Online. Dzięki nim większość spraw związanych z finansami można załatwić bez odwiedzania placówki, a jednocześnie skorzystać z usług pozabankowych.

– Zależało nam, aby społecznościom influencerów zaprezentować Alior Bank jako markę zdolną do zaspokajania codziennych potrzeb odbiorców poprzez nowoczesne rozwiązania technologiczne – tłumaczy Magdalena Lewicka, menedżer ds. marketingu w Alior Banku. – Alior Bank pomoże szybko i wygodnie kupić ubezpieczenie, bilety komunikacji miejskiej, opłacić parking lub przejazd autostradą, czy uzyskać niezbędne zaświadczenia – kontynuuje Magdalena Lewicka.

– Do kampanii zaprosiliśmy pięciu twórców o różnych zasięgach i społecznościach, którzy codziennie inspirują swoich odbiorów – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL & Buzzgrow. – Punktem wyjścia dla idei naszej kampanii była umiejętność przyszłości „unlearn”, czyli oduczanie się starych nawyków. Zależało nam, by zachęcić odbiorców do innego spojrzenia na swoją codzienność i zachęcić ich do małych zmian, które mogą mieć dużą siłę. Pozornie błahe zadania, które wykonujemy każdego dnia bez zastanowienia, zrobione inaczej, bardziej „smartnie”, pozwolą odzyskać więcej wolnego czasu. A ten możemy przeznaczyć na przyjemności i to, co jakościowe, a nie konieczne do zrobienia – dodaje Michał Nadgrodkiewicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii powstaną wpisy blogowe, posty w social mediach, wideo na YouTube oraz akcja-wyzwanie na Instagramie. Działania promocyjne startują 15 lipca i potrwają miesiąc. Kampanię przygotowały Agencja PZL, która stale współpracuje z Alior Bankiem, oraz Buzzgrow, odpowiadająca za komunikację digtal i influencer marketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing