Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Labcon wzmacnia zespół social media

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół social mediów. Do teamu dołączyły Katarzyna Bąba jako senior social media manager i Dominika Gajewska jako junior social media manager. Poszerzenie działu to kolejny krok w strategii rozwoju Labconu oraz odpowiedź na stale rosnące portfolio klientów spółki.
O autorze
1 min czytania 2021-07-21

Katarzyna Bąba do Labconu przeszła z agencji Brand Kolektyw. Jako senior social media manager będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz kompleksową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową jest związana od blisko 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując z takimi markami jak McDonald’s, Bosch Polska, Grupa Żywiec czy Alcon.

Dominika Grajewska doświadczenie zdobywała w agencji Sarigato, gdzie pracowała jako moderator, a następnie junior content designer. Prowadziła projekty w branżach biżuterii premium, AGD, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej. Do jej zadań w Labconie będzie należała realizacja strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu.

Labcon w ostatnim czasie intensywnie rośnie i optymalizuje strukturę. W kwietniu zespoły strategii i social mediów połączyły się w jeden team, na czele którego stanął Adam Kręgielewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj