Katarzyna Bąba do Labconu przeszła z agencji Brand Kolektyw. Jako senior social media manager będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz kompleksową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową jest związana od blisko 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując z takimi markami jak McDonald’s, Bosch Polska, Grupa Żywiec czy Alcon.
Dominika Grajewska doświadczenie zdobywała w agencji Sarigato, gdzie pracowała jako moderator, a następnie junior content designer. Prowadziła projekty w branżach biżuterii premium, AGD, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej. Do jej zadań w Labconie będzie należała realizacja strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Labcon w ostatnim czasie intensywnie rośnie i optymalizuje strukturę. W kwietniu zespoły strategii i social mediów połączyły się w jeden team, na czele którego stanął Adam Kręgielewski.