TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Spark Ads – nowy format reklamowy uruchomiony przez TikTok

O autorze
1 min czytania 2021-07-21

TikTok to globalna platforma rozrywkowa. Siła jej społeczności i innowacyjność formy pozwala tworzyć angażujące treści i docierać z przekazem do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Spark Ads to nowy format reklamowy uruchomiony przez TikTok, który umożliwia markom rozpowszechnianie lokalnych treści i materiałów promocyjnych na większą skalę.


Spark Ads to nowy format wyświetlania i udostępniania reklamy dla firm, które chcą wzbogacić swoją komunikację i zwiększyć dotarcie. Pozwala umieszczać filmy In-Feed lub TopView w kanale „Dla Ciebie” pośród treści generowanych przez użytkowników. W ten sposób materiały firmowe stają się częścią filmów tworzonych przez społeczność TikToka.

– Spark Ads to rewolucyjny format reklamowy, który pozwala markom zwiększyć zasięg organicznych wideo reklamowych dzięki umieszczaniu treści na głównym kanale „Dla Ciebie”. Wchodząc na TikTok, firmy mogą czerpać z bogactwa kreatywnych, różnorodnych treści i wchodzić w interakcje z potencjalnymi klientami. TikTok na nowo zdefiniował pojęcie rozrywki i pozwala z innej perspektywy spojrzeć na produkty i usługi. Spark Ads to wyjątkowa szansa dla marek, aby podnieść swoją atrakcyjność i dotrzeć do odbiorców z całego świata – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Marki, które chcą zbudować kompleksową i efektywną strategię komunikacji mogą skutecznie zwiększyć swoje zasięgi za pomocą Spark Ads. Udostępnienie funkcji „Duet” pozwala zaangażować społeczność i rozbudzić kreatywność. Dzięki Spark Ads firmy mogą budować długotrwałe relacje i zwiększyć swoją wartość biznesową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że w odpowiedzi na potrzeby firm możemy zaprezentować nowy produkt, który podniesie atrakcyjność ich przekazu. Zależy nam, aby TikTok był miejscem, w którym społeczności i marki nawiązują kontakt i wzajemnie się inspirują – dodaje Sylwia Chada.

Materiały wizualne prezentujące działanie Spark Ads dostępne są do pobrania pod linkiem: https://bit.ly/2Trl7RJ

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się