Puma i Romero Britto prezentują pierwszą wspólną kolekcję ubrań i butów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Puma i Romero Britto prezentują pierwszą wspólną kolekcję ubrań i butów

Sportowa marka PUMA oraz pochodzący z Brazylii artysta Romero Britto przenoszą nas na plaże Miami w kampanii pierwszej wspólnej kolekcji ubrań i butów.

Britto jest założycielem Happy Art Movement. Jego wyjątkową estetykę ukształtował optymistyczny światopogląd, którego z łatwością doszukamy się w najnowszej współpracy z PUMA. Produkty z nowej linii to propozycje dla tych, którzy lubią eksperymentować z kolorami i odważnymi wzorami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– PUMA i BRITTO® mają jeden wspólny cel, jakim jest niesienie światu zabawy, szczęścia i miłości – mówi dr Lucas Vidal, globalny dyrektor BRITTO® i Romero Britto Fine Art

– Współpraca łączy ikoniczny styl Romero z innowacyjnymi projektami PUMA, efektem czego jest niepowtarzalna i wesoła kolekcja. Jak zawsze powtarza Britto – sztuka jest zbyt ważna, by się nią nie dzielić – dodaje.

W najnowszej linii ubrań i butów znajdziemy nawiązanie do lat 90., mocną kolorystykę oraz charakterystyczne dla Romero wzory. Zdjęcia do kampanii powstały na deptaku w Miami oraz w studiu artysty. Na kilku ujęciach pojawia się sam Britto, prezentując jeden z modeli butów, Wild Rider.

– Współpraca z marką PUMA była niesamowitą i ekscytującą podróżą – mówi założyciel Happy Art Movement.

Kolekcja dostępna jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij