Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie

Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
O autorze
1 min czytania 2021-07-30

Pracownicy AMS w ramach specjalnej akcji nie tylko posprzątali otoczenie rezerwatu przy Jeziorku Czerniakowskim, ale także poznali historię okolicy – teraz przybliżają to wyjątkowe miejsce w materiale prezentowanym na cyfrowych nośnikach w centrum handlowym Sadyba Best Mall.

– Chcieliśmy w szczególny­ sposób zaakcentować uruchomienie systemu Digital Indoor na warszawskiej Sadybie i przy okazji wesprzeć lokalną społeczność i otoczenie. Odwiedzającym centrum Sadyba Best Mall przybliżamy historię miejsca na cyfrowych nośnikach w ramach naszego autorskiego contentu, w ciekawej, angażującej i przyciągającej uwagę formie – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Na mocy podpisanych umów w czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w centrach handlowych Klépierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską, Rybnik i Sosnowiec. Tym samym AMS umocnił pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę nośników Digital Indoor o wystandaryzowanym formacie 65”.

Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego i w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 punktów styku: na przystankach – dzięki nośnikom Digital Citylight, przy kluczowych skrzyżowaniach poprzez Digital Cityscreeny, w galeriach handlowych poprzez nośniki Digital Indoor i Digital Indoorscreen oraz podczas korzystania z bankomatów i oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Więcej o rozwiązaniu można przeczytać na stronie: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania/digital-indoor

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się