Wystartowała kampania Centrum Praw Kobiet – „Równe związki”

Tym razem kampania jest skierowana do nastolatków, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie związków i randek, by w porę zauważyli czerwone flagi, mogące prowadzić do przemocy.
O autorze
1 min czytania 2021-08-03

„Równe związki” to internetowy kurs skierowany do młodych ludzi. Jego całość składa się z ośmiu kilkuminutowych odcinków, a każdy z nich jest prowadzony przez inną ekspertkę. Pojawiają się więc aktywistki, psycholożki i seksuolożki m.in. Maja Staśko, Martyna Kaczmarek, Natalia Skoczylas, Hania Sywula, Magda Nowacka i Kasia Mecinski. Każda lekcja traktuje o innym etapie związku. Zaczynamy od flirtu i poznania się, przez pierwszy seks, kłótnie, aż do rozstania. Kurs dostępny jest na stronie cpk.org.pl/rowne-zwiazki.

Za kampanię „Równe związki” odpowiada agencja Dziadek do orzechów. To właśnie oni przygotowali landing page kursu, plan komunikacji oraz warstwę graficzną akcji. Dziadek do orzechów opracował koncepcję poszczególnych odcinków, a także był odpowiedzialny za dobór influencerów, którzy wystąpili w kursie. Dodatkowe wsparcie zapewnił dom mediowy Czarna Owca oraz dom produkcyjny MAKATA.

– Doszliśmy do wniosku, że wakacje, kiedy nie obowiązuje plan lekcji, są doskonałym czasem na naukę równości w relacjach intymnych. Naukę szczególnie ważną zanim się w takie relacje wejdzie. Dlatego kierujemy swój przekaz do osób młodych, dla których działania CPK mogły wydawać się odległe lub być zupełnie nieznane – mówi Małgorzata Garapich Nowicka, senior copywriter w agencji Dziadek do orzechów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj