Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Zmiany w strukturach Nieagencji

Z początkiem sierpnia w Nieagencji, Marta Michałowska awansowała na stanowisko head of sustainable growth; Juliusz Strachota, wspierający dotąd Nieagencję jako konsultant zewnętrzny, oficjalnie objął stanowisko creative directora.
O autorze
1 min czytania 2021-08-05

Nieagencja wzmocniła kompetencje w zakresie działań marketingowych i obszaru new business, w oparciu o strategie zrównoważonego rozwoju. Do zadań Michałowskiej należeć będzie wsparcie strategicznych działań PRowych i sprzedażowych oraz poszerzanie portfolio projektów własnych marki. Jako head of sustainable growth będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetem działu, zespołem podwykonawców (specjaliści audio, wideo, dev, graficy), oraz za działania strategiczno-egzekucyjne związane z edukowaniem branży (m. in. poprzez realizację podcastu Business Non-Fiction).

Juliusz Strachota z Nieagencją współpracował jako zewnętrzny konsultant od grudnia 2020 roku. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy i pozyskanie nowych klientów i projektów został oficjalnie zatrudniony na stanowisku creative directora. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. nadzór kreatywny nad projektami i przygotowywaniem koncepcji komunikacji dla klientów.

Marta Michałowska – z branżą marketingową związana od ponad 6 lat. Przez ostatnie 3 pracowała w Synerise, gdzie odpowiadała m. in. za content marketing firmy oraz współpracę z działem business development. Po godzinach studentka studiów doktoranckich oraz nieetatowy wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka tekstów w magazynach Nowa Sprzedaż, Online Marketing Magazyn, Marketer+ i portalach Marketing przy Kawie i Grafmag.

Juliusz Strachota – z marketingiem związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał prowadząc klientów takich jak m.in. Play, Adidas czy Philips. Pisze książki (w tym pozycje nominowane do nagrody literackiej Nike). Wymyśla i prowadzi podcasty (w tym, wspólnie z Jakubem Żulczykiem, autorski podcast „co ćpać po odwyku”).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj