Zmiany w strukturach Nieagencji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w strukturach Nieagencji

Z początkiem sierpnia w Nieagencji, Marta Michałowska awansowała na stanowisko head of sustainable growth; Juliusz Strachota, wspierający dotąd Nieagencję jako konsultant zewnętrzny, oficjalnie objął stanowisko creative directora.

Nieagencja wzmocniła kompetencje w zakresie działań marketingowych i obszaru new business, w oparciu o strategie zrównoważonego rozwoju. Do zadań Michałowskiej należeć będzie wsparcie strategicznych działań PRowych i sprzedażowych oraz poszerzanie portfolio projektów własnych marki. Jako head of sustainable growth będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetem działu, zespołem podwykonawców (specjaliści audio, wideo, dev, graficy), oraz za działania strategiczno-egzekucyjne związane z edukowaniem branży (m. in. poprzez realizację podcastu Business Non-Fiction).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Juliusz Strachota z Nieagencją współpracował jako zewnętrzny konsultant od grudnia 2020 roku. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy i pozyskanie nowych klientów i projektów został oficjalnie zatrudniony na stanowisku creative directora. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. nadzór kreatywny nad projektami i przygotowywaniem koncepcji komunikacji dla klientów.

Marta Michałowska – z branżą marketingową związana od ponad 6 lat. Przez ostatnie 3 pracowała w Synerise, gdzie odpowiadała m. in. za content marketing firmy oraz współpracę z działem business development. Po godzinach studentka studiów doktoranckich oraz nieetatowy wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka tekstów w magazynach Nowa Sprzedaż, Online Marketing Magazyn, Marketer+ i portalach Marketing przy Kawie i Grafmag.

Juliusz Strachota – z marketingiem związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał prowadząc klientów takich jak m.in. Play, Adidas czy Philips. Pisze książki (w tym pozycje nominowane do nagrody literackiej Nike). Wymyśla i prowadzi podcasty (w tym, wspólnie z Jakubem Żulczykiem, autorski podcast "co ćpać po odwyku").

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij