TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Warzōne po ślōnsku, we tradycyjnyj flaszce – czyli Tyskie z Browarów Książęcych z powrotem na Śląsku

Od sierpnia piwo Tyskie z Browarów Książęcych, w tradycyjnej, nawiązującej do historycznych pierwowzorów odsłonie, wraca na Śląsk. Tym samym marka Tyskie wpisuje się w ogólnoświatową filozofię powrotu do lokalności i rozwoju lokalnych produktów.
O autorze
1 min czytania 2021-08-05

Tyskie z Browarów Książęcych będzie sprzedawane w butelkach o pojemności 500 ml w wybranych sklepach Żabka do 17 sierpnia na terenie całej Polski, a następnie w wybranych sklepach na południu kraju. Piwo, bardzo popularne w latach 90. i 00., wraca w opakowaniach nawiązujących do przeszłości tej marki. Na owalnej etykiecie centralne miejsce zajmuje czerwona szarfa z nazwą Tyskie, nad którą góruje korona, a całość otacza ornament. Bogato zdobiona etykieta nawiązuje do historii Tyskich Browarów Książęcych, a komunikacja marki do sentymentu, który Tyskie z Browarów Książęcych wywołuje u konsumentów.

– Jeśli dziś mówimy o piwie Tyskie, to mamy na myśli Tyskie Gronie, które narodziło się w 1987 i stało się flagowym piwem tej marki. Starsze od niego piwo Tyskie Książęce było mocniejsze i miało wyraźniej zarysowaną goryczkę. I stałe grono wiernych konsumentów – zwłaszcza na Śląsku i w Małopolsce. Teraz, po ponad 8 latach nieobecności, wraca jako Tyskie z Browarów Książęcych, warzone według tamtej tradycyjnej receptury. To ukłon marki w stronę tych, którzy za tym charakternym smakiem piwa tęsknili – mówi Leszek Popiołek, piwowar Browarów Tyskich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Kompanii Piwowarskiej będzie promowana głównie w województwie śląskim z wykorzystaniem działań PR (relacje z blogerami, mediami, artykuły w prasie) oraz kanałów własnych marki (social media i komunikacja wewnętrzna).

Słuchaj podcastu NowyMarketing