Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach

O autorze
1 min czytania 2021-08-09

Randki na Facebooku zyskują na popularności ­– tylko w ostatnim roku wykorzystanie funkcji wirtualnych randek (wideorozmów w ramach aplikacji) wzrosło o ponad 50%.  Wyszukiwanie par według wspólnych zainteresowań spotkało się z uznaniem użytkowników i ponad 1 na 4 randkowiczów dodaje do profilu swoje hobby. Najpopularniejsze z nich to słuchanie muzyki, oglądanie filmów, podróżowanie, czytanie i granie w gry wideo. 


Wzrosła również liczba wysyłanych dziennie wiadomości – o ponad 55% od sierpnia 2020 roku. Jaki jest najlepszy dzień tygodnia na randkowanie? Okazuje się, że użytkownicy najchętniej piszą ze swoimi parami w niedziele o 19.00. 

Teraz Facebook uzupełnia usługę o trzy nowe funkcje, które usprawnią wyszukiwanie par i komunikowanie się między użytkownikami.

Pośród nowych funkcji znajdą się: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Możliwość wybrania do dwóch kolejnych lokalizacji w obrębie kraju, w którym znajduje się użytkownik. Ułatwi to wyszukiwanie par osobom, które pracują zdalnie z innych miast lub często się przemieszczają;
  • Szczęśliwy traf to opcja umożliwiająca wybranie kandydatów, którzy mimo, że niekoniecznie wpasowują się w standardowe preferencje wybrane przez użytkownika, mogą być dla nich interesujący;
  • Randki Audio to możliwość randek głosowych – sparowani użytkownicy będą mogli połączyć się poprzez czat audio bez konieczności uruchamiania opcji video.

Nowe funkcje dostępne będą w 52 krajach, w tym także w Polsce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing