Wygrana MullenLowe Warsaw – Jameson Whiskey zostaje w agencji na kolejne lata

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wygrana MullenLowe Warsaw – Jameson Whiskey zostaje w agencji na kolejne lata

Po długim, wieloetapowym przetargu Wyborowa Pernod Ricard ponownie zdecydowała się powierzyć MullenLowe Warsaw strategiczne prowadzenie i obsługę kreatywną marki Jameson.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja tworzy lokalne kampanie dla tej marki nieprzerwanie od 7 lat. O wygranej zadecydowało znakomite rozumienie marki oraz kompetencje MullenLowe Warsaw.

– W przetargu postawiliśmy wysoko poprzeczkę, szukając partnera agencyjnego, który pomoże nam wprowadzić markę Jameson na kolejny poziom poprzez zwiększenie rozpoznawalności oraz kolejne wzrosty rynkowe. MullenLowe Warsaw udowodniło, że warto z nimi kontynuować naszą relację biznesową, przez kolejne lata – powiedziała Agnieszka Michalska, senior brand manager w Wyborowa Pernord Ricard.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij