Nadmorska Słoneczna Strefa dla Vigalex stworzona przez Value Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nadmorska Słoneczna Strefa dla Vigalex stworzona przez Value Media

Nad polskim morzem ruszyła Słoneczna Strefa Biofarmu, którą marka stworzyła w ramach promocji leku Vigalex. To nie tylko przestrzeń gier i zabaw dla wczasowiczów, ale także edukacji. Działaniom towarzyszy kampania ambientowa na plażach. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Value Media oraz agencja eventowa Get Louder!.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Biofarm zdecydował się na komunikację Vigalex – leku z witaminą D – w największych kurortach wypoczynkowych w Polsce. Marka promuje się na nośnikach OOH przy bramach wejściowych na plażę oraz na przebieralniach. W dwa weekendy sierpnia (6-8 sierpnia: Darłowo i 13-15 sierpnia: Krynica) organizowana była Słoneczna Strefa witaminy D we współpracy z TVN.

– Ze względu na specyfikę naszego klimatu, 90% polskiego społeczeństwa ma niedobór witaminy D. Chcemy uczulić ludzi na ten problem i uświadamiać, że stosowanie witaminy D jest wskazane także w miesiącach letnich. Dlatego w tym czasie towarzyszymy Polakom wraz z naszymi ekspertami w plenerze – komentuje Marta Barecka, kierownik marketingu w firmie Biofarm. 

Za pomysł i realizację projektów odpowiada agencja mediowa Value Media. Przygotowaniem Słonecznej Strefy Vigalex zajęła się agencja Get Louder! Obie agencje należą do Group One.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij