TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwsza męska kampania Zalando na rynku polskim i czeskim

Zalando przedstawia kampanię „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”, promującą męską odzież i akcesoria, z udziałem gwiazd z Polski i z Czech. Do udziału w kampanii zaproszono mężczyzn znanych m.in. z polskiej i czeskiej telewizji, kina i sceny muzycznej.
O autorze
1 min czytania 2021-08-20

Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, prezentuje pierwszą lokalną kampanię skoncentrowaną wokół odzieży męskiej stworzoną na rynek polski i czeski. Koncepcja kampanii opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie, ale „chcieliby, aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób”.

By wzmocnić przekaz i dotrzeć do szerokiego grona męskich odbiorców, głównymi twarzami kampanii zostali lokalni influencerzy i znane twarze, takie jak aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. Bohaterowie kampanii prezentują atrybuty platformy Zalando, które odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn, np. proste wyszukiwanie produktów, długi czas na zwrot czy dostępność lokalnych i globalnych marek w jednym miejscu.

Spot został wyreżyserowany przez utalentowanego Luboša Vacke, a za zdjęcia odpowiadał wielokrotny zdobywca Złotych Lwów na festiwalu w Cannes, Pavel Hejný.

Kampania rozpoczęła się 19 sierpnia w kanałach social media Zalando w Polsce i w Czechach, a następnie pojawi się w telewizji, VOD, kanałach OOH i DOOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć lokalną produkcję i móc zaistnieć na rynku dzięki kampanii męskiej z udziałem znanych talentów z Polski i Czech. W Zalando ważny jest dla nas każdy klient, dlatego poszerzenie naszej grupy odbiorców o mężczyzn było dla nas kluczowe przy tworzeniu tej lokalnej kampanii. Mam nadzieję, że dzięki niej będziemy o krok bliżej do stania się punktem wyjścia dla mody – mówi Dawid Pożoga, regional team lead na Czechy i Polskę w Zalando.                       

Kampania składa się z głównego 30-sekundowego video, a także krótszych wersji video i zdjęć z każdym z bohaterów. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna SYMBIO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się