Pierwsza męska kampania Zalando na rynku polskim i czeskim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza męska kampania Zalando na rynku polskim i czeskim

Zalando przedstawia kampanię „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”, promującą męską odzież i akcesoria, z udziałem gwiazd z Polski i z Czech. Do udziału w kampanii zaproszono mężczyzn znanych m.in. z polskiej i czeskiej telewizji, kina i sceny muzycznej.

Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, prezentuje pierwszą lokalną kampanię skoncentrowaną wokół odzieży męskiej stworzoną na rynek polski i czeski. Koncepcja kampanii opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie, ale „chcieliby, aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

By wzmocnić przekaz i dotrzeć do szerokiego grona męskich odbiorców, głównymi twarzami kampanii zostali lokalni influencerzy i znane twarze, takie jak aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. Bohaterowie kampanii prezentują atrybuty platformy Zalando, które odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn, np. proste wyszukiwanie produktów, długi czas na zwrot czy dostępność lokalnych i globalnych marek w jednym miejscu.

Spot został wyreżyserowany przez utalentowanego Luboša Vacke, a za zdjęcia odpowiadał wielokrotny zdobywca Złotych Lwów na festiwalu w Cannes, Pavel Hejný.

Kampania rozpoczęła się 19 sierpnia w kanałach social media Zalando w Polsce i w Czechach, a następnie pojawi się w telewizji, VOD, kanałach OOH i DOOH.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć lokalną produkcję i móc zaistnieć na rynku dzięki kampanii męskiej z udziałem znanych talentów z Polski i Czech. W Zalando ważny jest dla nas każdy klient, dlatego poszerzenie naszej grupy odbiorców o mężczyzn było dla nas kluczowe przy tworzeniu tej lokalnej kampanii. Mam nadzieję, że dzięki niej będziemy o krok bliżej do stania się punktem wyjścia dla mody – mówi Dawid Pożoga, regional team lead na Czechy i Polskę w Zalando.                       

Kampania składa się z głównego 30-sekundowego video, a także krótszych wersji video i zdjęć z każdym z bohaterów. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna SYMBIO.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij