Wystartowała kampania „Prosta Codzienność” Alior Banku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kampania „Prosta Codzienność” Alior Banku

Warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług – przekonuje w najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank. Jej celem jest promocja Konta Jakże Osobistego oraz usług dodanych w aplikacji mobilnej Alior Mobile.

– Alior Bank stale rozwija aplikację Alior Mobile m.in. dodając do niej usługi poza bankowe. Realizując kampanię, chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania i usługi są w stanie ułatwić im życie i pomóc w codziennych sytuacjach. Naszym celem jest przybliżenie zalet, jakie płyną z posiadania Konta Jakże Osobistego oraz korzystania z Alior Mobile – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie reklamowym pojawia się pan w meloniku, który spotyka bohaterów filmu podczas różnych, codziennych sytuacji. Są to osoby stojące w korku do autostradowej bramki oraz kierowcy poszukujący parkometru. W filmie przedstawiciel banku pokazuje wspomnianym postaciom, jak łatwo i sprawnie za pomocą tzw. usług dodanych (ang. VAS – value-added services) w aplikacji Alior Mobile, można zapłacić za przejazd lub miejsce parkingowe. W ostatniej scenie spotu pan w meloniku pokazuje widzom, że dzięki bankowości mobilnej mogą w razie niespodziewanych wydarzeń równie szybko włączyć pomoc assistance.

W kampanii przedstawiono podstawowe czynności, podczas których wiele osób wciąż wybiera tradycyjne metody płatności. Pomysłodawcy kampanii chcieli przybliżyć widzom, jak dużym ułatwieniem i wsparciem są nowe technologie i cyfrowa bankowość. Reklama pokazuje, jak łatwo z nich korzystać i ile czasu, kierując się wygodnymi rozwiązaniami, można zaoszczędzić.

Działania promocyjne wokół Konta Jakże Osobistego mają na celu przedstawienie korzyści takich jak:

  • Darmowy dostęp i korzystanie z aplikacji mobilnej.
  • Możliwość dopasowania konta do własnych potrzeb, dzięki możliwości wyboru aż spośród 11 korzyści.
  • 0 zł za prowadzenie konta dla osób do 26 roku życia lub mających jednorazowy wpływ w wysokości minimum 1500 zł.

Spoty będą emitowane w telewizji do końca września. Dodatkowe działania w ramach kampanii 360 obejmą aktywność reklamową w prasie, internecie oraz na platformach VOD. Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis. Dodatkowo bank zaplanował dystrybucję materiałów promocyjnych w sieci oddziałów własnych.

Więcej informacji na stronie www Alior Banku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij