TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rozpoczęła się akcja lojalnościowa Lidl Polska – „Warzywa i owoce mają supermoce!”

O autorze
2 min czytania 2021-08-23

Disney i Lidl Polska łączą siły, by zachęcić dzieci do zdrowych nawyków żywieniowych. Pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce!” kryje się bajkowa akcja lojalnościowa, dzięki której robiąc codzienne zakupy i kupując to, co lubimy, możemy otrzymać pluszowe postacie z bajek Disneya. W limitowanej kolekcji znajdzie się m.in. postać Svena z Krainy Lodu czy Simby z Króla Lwa. Akcja rozpocznie się w poniedziałek, 30 sierpnia br. i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.

Dla rodziców i dzieci, które są fanami „Krainy Lodu”, „Bambi” czy „Króla Lwa” czeka nie lada niespodzianka. Po Lidlakach, przyszedł czas na kolejną akcję lojalnościową z maskotkami, tym razem z postaciami prosto z animacji Disneya! Pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce!” Lidl Polska wraz z Disneyem chcą zachęcić najmłodszych do zdrowych nawyków żywieniowych. Bajkowe maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy, jednocześnie rozbudzając zainteresowanie jedzeniem warzyw i owoców, które będą promowane przez bohaterów Disneya.

Reguły akcji są proste – każdorazowo, kiedy wydamy 50 zł w jednym ze sklepów Lidl Polska, a w naszym koszyku znajdzie się przynajmniej jedno warzywo lub jeden owoc, otrzymamy 1 pieczątkę. Aby otrzymać maskotkę potrzebujemy zebrać 20 pieczątek oraz dopłacić 1 grosz. Wśród 6 limitowanych zabawek znajdziemy renifera Svena z Krainy Lodu, psa Pluto z Teraz Miki, Simbę z Króla Lwa, Tuptusia z bajki Bambi oraz świnkę Pua z bajki Vaiana. Akcja rozpoczyna się już w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, w sklepach Lidl Polska znajdziemy również aż 28 różnych artykułów z limitowanej kolekcji Disneya, w tym odzież dziecięcą, artykuły szkolne, książeczki czy kolorowanki.

Jakość i bezpieczeństwo

Świeże warzywa i owoce o wysokiej jakości oraz w atrakcyjnej cenie – to fundamentalna zasada działalności Lidl Polska jako przedsiębiorstwa handlowego zaopatrującego polski rynek w produkty codziennego użytku. Aby spełnić postawione sobie cele, sieć stworzyła utrzymane w duchu partnerstwa relacje z dostawcami oraz skuteczne procesy logistyczne, a także procesy zapewniania jakości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Redukcja pozostałości środków ochrony roślin w świeżych owocach i warzywach to dla marki sprawa o najwyższym priorytecie. Wspólnym celem firmy i zakładów partnerskich jest uprawa owoców i warzyw bez pozostałości pestycydów, dlatego sieć jest bardziej restrykcyjna, niż regulacje prawne. Lidl Polska wymaga od swoich dostawców, by poziom pozostałości środków ochrony roślin był o 2/3 niższy niż standard wytycznych UE.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej warzyw i owoców

Działania Lidl Polska już od kilku lat skupiają się na zdrowym i świadomym odżywianiu. Sieć sklepów nieustannie rozszerza ofertę o produkty BIO, bez laktozy czy glutenu, asortyment stworzony z myślą o weganach i wegetarianach, a na „Ryneczku Lidla” wciąż pojawiają się nowe owoce i warzywa – również te z certyfikowanych upraw ekologicznych. Pragnąc wspomóc rodziców w zaplanowaniu zdrowej diety dla całej rodziny, Lidl we współpracy z NCEŻ w 2019 r. wydał książkę „Supermocni kontra złodzieje zdrowia”. Nawyki nabyte przez dzieci mają istotne znaczenie w ich późniejszym życiu – Lidl pokazuje, że nie jest jeszcze jednak za późno by je zmienić. W książce znalazły między innymi porady dla osób zmagająch się z problemem dziecka-niejadka, inspiracje do urozmaicania posiłków oraz wiele cennych informacji i wskazówek.

Akcja lojalnościowa z maskotkami Disneya rozpoczyna się w poniedziałek, 30 sierpnia i będzie trwała do soboty, 16 października 2021, we wszystkich sklepach stacjonarnych Lidl Polska. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt, a także karty Lidl.