Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Potraktuj swój talent jak dobro luksusowe

Rozwiń markę w unikalny sposób. Przyjdź do warszawskiej Kinoteki i zanurz się w przestrzeni twórczego anty-pędu. Aga Smektała, ekspertka marketingu dóbr luksusowych zaprasza Cię w intuicyjną podróż po świecie budowania marki... podczas seansu kinowego pod nazwą „Mindful Brand Management”.
O autorze
2 min czytania 2021-08-25

Co daje udział w seansie?

Udział w seansie pomaga zerwać z zawodową rutyną, przywraca radość z pracy, a przede wszystkim pomaga wygenerować unikalne pomysły na działanie w biznesie w zgodzie ze sobą.

Dla kogo jest seans?

Niezależnie, czy opiekujesz się już działającą marką, czy dopiero myślisz o jej stworzeniu, seans pomoże Ci skrystalizować wizję rozwoju.

Czy każdy może stworzyć markę?

Zachęcam, aby spojrzeć na własny talent niczym na dobro luksusowe. Nasze talenty wymagają pięknej oprawy. Marka jest dla mnie właśnie taką oprawą. Szlifujemy wewnętrzny diament, a potem lśnijmy – prywatnie, artystycznie, czy zawodowo. Każdy z nas może stworzyć markę. Nie zawsze od początku musi ona być nastawiona na cel komercyjny. Można stworzyć markę osobistą, dzieląc się swoją pasją np. poprzez podcast czy ebook. Marka może stać się źródłem zysków emocjonalnych i materialnych. Warto o nią zadbać.

Skąd pomysł, aby wirtualny kurs budowania marki adaptować do wersji seansu kinowego?

Początkowo zaprojektowałam materiał edukacyjny jako kurs online. Szybko jednak zauważyłam, że obecnie wielu moich klientów jest cyfrowo przemęczonych. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom. Przeniesienie kursu na wielki ekran tworzy idealne warunki, aby bez rozpraszaczy, bez stresu i presji przez 77 minut widz mógł skupić się na sobie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak powstał scenariusz kursu?

Czerpałam z moich doświadczeń pracy dla marek luksusowych i lifestylowych. Przez 8 lat pracowałam dla koncernu LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton. Obecnie w ramach Ambasady Inspiracji pomagam innym spełniać biznesowe marzenia. Wśród moich klientów są przedsiębiorcy, managerowie, freelancerzy czy artyści.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gdzie można kupić bilety na seans „Mindful Brand Management”?

Premiera seansu odbędzie się 1 września 19:00 w warszawskiej Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki. Podczas premiery będę dostępna Bilety można kupić na stronie Kinoteki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas seansu premierowego będę obecna w Kinotece. Będzie przestrzeń na pytania i kuluarowe rozmowy. Powtórka seansu planowana jest na 15 września o godzinie 19:00. Osoby, które wolą odbyć kurs w formie wirtualnej zapraszamy na stronę Ambasada Inspiracji ambasadainspiracji.com.

Co wyróżnia kurs?

Patrzę na świat holistycznie. Ważnym elementem seansu jest medytacja – która pomoże Ci wznieść się w wysoki stan ducha przed odpowiedzią na kluczowe pytania biznesowe. Zanim zabiorę widza w podróż po świecie budowania marki, najpierw pomagam się wyluzować i stworzyć dobrą atmosferę. Wyciszając umysł za pomocą medytacji prowadzonej, zadaję pytania, którymi pomagam złowić najlepsze pomysły-motyle, które krążą wokół twojej głowy, a których zmęczenie i dekoncentracja nie pozwala uchwycić.

Marzy mi się, aby w biznesie znormalizować wolniejsze tempo. Ciągłym, bezmyślnym przyspieszaniem sami strzelamy sobie w kolano i tracimy cenne wartości, które odbijają się na marży, na pożądaniu marki, a przede wszystkim na radości i zaangażowaniu w pracę.

Opinie:

„Dzięki kursowi Mindful Brand Management dostrzegłem wartość jaką daję światu. Poszerzyłem perspektywy i wrócił dreszczyk emocji, który pozytywnie nakręca mnie w codziennej pracy”
Filip, przedsiębiorca
„Kurs wnosi lekkość i odpina guziczek przy szyi, nawet wielbicielom twardej analizy. Bez wsłuchania się w intuicję, bez przerwy na medytację i lody można biec przed siebie, ale czasem właściwie nie wiadomo po co i kto biegnie”
Ewelina Antonowicz, aktywistka, konsultantka mody społecznie odpowiedzialnej
„Dzięki kursowi Agi mogłam w spokojnej aurze zastanowić się jak łączyć markę osobistą z biznesem”
Zuzanna, manager

Partnerzy:

Mecenasem premiery jest marka kosmetyków Alqvimia, która tworzy holistyczne, luksusowe kosmetyki na bazie naturalnych olejków eterycznych. Partnerami wydarzenia są: Instytut Prawa Mody, kancelaria Creativa, portal Fashion Biznes. kobiecy kolektyw Woman of Power Movement, Studenckie Forum Business Center Club oraz system wsparcia start upów AIP.