IAB MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia przyjmowane są w 16 kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
Kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury IAB MIXX Awards analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.
Kategorie konkursowe
Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Best Use of Social Media
- Brand Awareness and Positioning
- Commerce
- Content Marketing
- Cross Media Integration
- Data Driven & Precision Marketing
- Digital Experience
- Games & eSport
- Innovation & Smart Solution
- Launch
- Limited Budget
- Offline Digitizing
- Online Marketing with Influencer
- Perfomance Marketing
- Public Service, non-profit campaign & CSR
- UX
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Jurorzy
Zwycięzców konkursu wybierze jury – wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.
Skład jury dostępny jest na stronie mixx-awards.pl/jury/.
Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.
Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Patroni medialni: NowyMarketing, Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Wirtualna Polska