TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Publicon gra z Hubertem Hurkaczem

Z początkiem sierpnia Hubert Hurkacz powierzył agencji Publicon prowadzenie działań w obszarze media relations, social media i relacji ze sponsorami. Publicon będzie współpracował z agencją IMG, która odpowiada za komunikację Hurkacza na rynkach zagranicznych.
O autorze
1 min czytania 2021-08-30

Hubert Hurkacz to najlepszy polski tenisista, klasyfikowany w rankingu ATP na 13. miejscu. Obecny sezon jest przełomem w karierze zawodnika pochodzącego z Wrocławia. Na początku kwietnia triumfował w prestiżowym turnieju ATP Masters 1000 w Miami. W lipcu dotarł do półfinału Wimbledonu, po drodze pokonując Rogera Federera – uznawanego za jednego z najwybitniejszych tenisistów w historii.

– Tenis jest dyscypliną, która na kanwie ostatnich sukcesów Igi Świątek i Huberta Hurkacza buduje swoją rozpoznawalność w Polsce. Hubert ma wielki potencjał wizerunkowy, który będziemy chcieli wykorzystać. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z tak znakomitym zawodnikiem, który ma wszystko, żeby stać się ikoną polskiego sportu – mówi Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon.

Hurkacz to kolejny klient ze sportowego portfolio agencji. Od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpracuje między innymi z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem. Na przełomie lipca i sierpnia agencja odpowiadała za działania komunikacyjne związane z występem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej na igrzyskach w Tokio. W gronie klientów Publiconu są od niedawna także Panthers Wrocław – mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim.

– W ostatnim czasie postawiliśmy na rozwój kompetencji związanych z komunikacją projektów sportowych. Udało nam się nawiązać współpracę ze znakomitymi zespołami i zawodnikami o ugruntowanych markach. W Publiconie o sporcie myślimy bardzo kompleksowo. Budujemy wartość marketingową naszych partnerów, pomagamy docierać do sponsorów – dodaje Michał Tkaczyszyn, senior PR manager agencji Publicon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj