Wielka Loteria Almette w kampanii Value Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielka Loteria Almette w kampanii Value Media

Startuje 6. Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szerokozasięgowa kampania online i offline realizowana przez Value Media we wsparciu agencji Labcon i SalesTube.

 Oprócz nagrody głównej – ekodomu w górach z własnym SPA –  konsumenci codziennie mają szansę wygrać 7x 1000 zł. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 września do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Należy pamiętać o zachowaniu paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów – w tym  hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu – oraz nadzór nad całością kampanii. Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.

To już szósta odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media. Konkurs trwa od 1 września do 31 października. Szczegóły na https://www.almette.pl/loteria-2021/.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij