„Rozrywka zawsze tam, gdzie Ty” – nowa kampania Vectry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Rozrywka zawsze tam, gdzie Ty” – nowa kampania Vectry

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa Vectry przygotowana przez Freundschaft The Digitals. Jest to kontynuacja platformy kreatywnej z ekspresem Vectry i konduktorem, który jest przewodnikiem po najlepszej rozrywce – w tej roli już po raz trzeci Cezary Pazura.

Teraz dzięki Vectrze, zawsze tam gdzie jej Klienci, może być również ich ulubiona rozrywka. Dzięki TV Smart ulubione seriale, filmy, gry i aplikacje mogą zabrać ze sobą wszędzie – korzystać zarówno w domu, jak i poza domem, na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, a Internet światłowodowy z nowoczesnym Wi-Fi sprawia, że z sieci korzystają bez przeszkód i to z najodleglejszych pomieszczeń domu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Motywem przewodnim działań reklamowych i otwierającego spotu jest piosenka zespołu Lady Pank „Zawsze tam, gdzie Ty”. Cover jest także głównym elementem reklamy radiowej. Dodatkowo, linia melodyczna utworu jest wykorzystana w pozostałych spotach, a hasło „Zawsze tam, gdzie Ty” obecne jest we wszystkich materiałach związanych z kampanią.

TV Smart i Internet światłowodowy to nie jedyne produkty, które są promowane w jesiennej kampanii. W ramach bieżącej promocji, można otrzymać dostęp do Netflix nawet na 12 miesięcy w prezencie. Ofercie z Netflix poświęcone zostały osobne spoty telewizyjne i radiowe. Tu również motywem przewodnim jest muzyka – tym razem utwór „Bella ciao”, znany z serialu „Dom z papieru”. Materiały związane z serwisem powstały we współpracy z Netflix.

Łącznie powstało kilkanaście spotów, a do tego reklamy radiowe, digitalowe, outdoorowe oraz materiały do biur obsługi klienta. Spoty TV emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych i na wybranych kanałach tematycznych, a radiowe w największych ogólnopolskich rozgłośniach oraz w stacjach lokalnych. Kreacje z konduktorem i postaciami z rozrywki widoczne będą na ulicach miast, przystankach, autobusach, warszawskim metrze oraz na wagonach trójmiejskiej SKM. Reklamy Vectry będą także szeroko promowane w kampaniach internetowych – m.in. w największych serwisach online, wyszukiwarkach oraz w social mediach.

Wszelkie materiały kreatywne (ATL / BTL / Digital) ponownie przygotowała agencja Freundshaft The Digitals będąca autorem obecnej platformy kreatywnej. Reżyserem spotów był Michał Bulik. Fotografie do reklam graficznych wykonał Radek Polak. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Videlec. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Starcom oraz agencję digital marketingową Cube Group.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij