Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o przełomowej ofercie. Każdy, kto teraz zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma 31 dni za darmo z połączeniami bez limitu i 15GB internetu za zero złotych na start. Kampania jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu „Trudna przyjaźń”. W rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
– Przy tworzeniu kreacji na potrzeby kampanii zależało nam, by pokazać, że nowa oferta Orange na kartę to wyjątkowa szansa. Liczymy na to, że całość okraszona poczuciem humoru pary popularnych bohaterów zachęci mistrzów wyłapywania świetnych okazji do skorzystania z 31 darmowych dni w Orange na kartę – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, Account Director Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W najnowszym spocie aktorzy Mikołaj Cieślak i Robert Górski grają w piłkę nożną ze znajomymi. Do wykonania rzutu wolnego ustawia się Mikołaj, a mur ustawiony przez zawodników drużyny przeciwnej jest w pełnej gotowości. Bramkarz czeka na zagranie, jednak Robert wykazuje się mistrzostwem w wykorzystywaniu okazji i przesądza o wyniku spotkania.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Zobaczymy je w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Initiative. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing