Szczęśliwe 31 od Orange i Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szczęśliwe 31 od Orange i Leo Burnett Warszawa

Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o przełomowej ofercie. Każdy, kto teraz zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma 31 dni za darmo z połączeniami bez limitu i 15GB internetu za zero złotych na start. Kampania jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu „Trudna przyjaźń”. W rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Przy tworzeniu kreacji na potrzeby kampanii zależało nam, by pokazać, że nowa oferta Orange na kartę to wyjątkowa szansa. Liczymy na to, że całość okraszona poczuciem humoru pary popularnych bohaterów zachęci mistrzów wyłapywania świetnych okazji do skorzystania z 31 darmowych dni w Orange na kartę – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, Account Director Leo Burnett Warszawa.

W najnowszym spocie aktorzy Mikołaj Cieślak i Robert Górski grają w piłkę nożną ze znajomymi. Do wykonania rzutu wolnego ustawia się Mikołaj, a mur ustawiony przez zawodników drużyny przeciwnej jest w pełnej gotowości. Bramkarz czeka na zagranie, jednak Robert wykazuje się mistrzostwem w wykorzystywaniu okazji i przesądza o wyniku spotkania.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Zobaczymy je w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.  

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Initiative. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij