TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

BEL Polska z kampanią wizerunkową serków Kiri

„Dziel się życzliwością” to kampania digitalowa serków topionych Kiri, produkowanych przez firmę BEL Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów w digitalu odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania w social mediach, display i SEM agencja Performics.
O autorze
0 min czytania 2021-09-08

Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki. Komunikacja opiera się na haśle „Życzliwość jest jak dobra przekąska, kiedy się nią dzielisz, smakuje najlepiej”.

Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, która współpracuje z firmą BEL Polska od 2018 roku. Działaniami w mediach społecznościowych, display i SEM zajmuje się Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe. 

Kampania wspierana jest również konkursem konsumenckim organizowanym przez agencję reklamową Graf, w którym można wygrać nagrody w postaci plecaków z limitowanej kolekcji Marvela. Wystarczy kupić dwa produkty marki Kiri i zarejestrować paragon na stronie https://marvel.kiri-kiri.pl/

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj