BEL Polska z kampanią wizerunkową serków Kiri

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BEL Polska z kampanią wizerunkową serków Kiri

„Dziel się życzliwością” to kampania digitalowa serków topionych Kiri, produkowanych przez firmę BEL Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów w digitalu odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania w social mediach, display i SEM agencja Performics.

Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki. Komunikacja opiera się na haśle „Życzliwość jest jak dobra przekąska, kiedy się nią dzielisz, smakuje najlepiej”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, która współpracuje z firmą BEL Polska od 2018 roku. Działaniami w mediach społecznościowych, display i SEM zajmuje się Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe. 

Kampania wspierana jest również konkursem konsumenckim organizowanym przez agencję reklamową Graf, w którym można wygrać nagrody w postaci plecaków z limitowanej kolekcji Marvela. Wystarczy kupić dwa produkty marki Kiri i zarejestrować paragon na stronie https://marvel.kiri-kiri.pl/

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij