Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki. Komunikacja opiera się na haśle „Życzliwość jest jak dobra przekąska, kiedy się nią dzielisz, smakuje najlepiej”.
Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, która współpracuje z firmą BEL Polska od 2018 roku. Działaniami w mediach społecznościowych, display i SEM zajmuje się Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania wspierana jest również konkursem konsumenckim organizowanym przez agencję reklamową Graf, w którym można wygrać nagrody w postaci plecaków z limitowanej kolekcji Marvela. Wystarczy kupić dwa produkty marki Kiri i zarejestrować paragon na stronie https://marvel.kiri-kiri.pl/