Izabela Albrychiewicz objęła regionalną rolę w GroupM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Izabela Albrychiewicz objęła regionalną rolę w GroupM

Izabela Albrychiewicz, CEO polskiego oddziału GroupM, obejmuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Ma rozwijać i uspójniać ofertę spółki na rynkach CEE.

Prezeska GroupM Poland Izabela Albrychiewicz obejmuje nową regionalną rolę cluster lead w sieci GroupM, czyli platformie technologicznej i negocjacyjnej reprezentującej agencje mediowe WPP: MediaCom, Wavemaker oraz Mindshare. Izabela Albrychiewicz wspiera rozwój oferty oraz kompetencji biur GroupM w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Ukrainie, w Rumunii, Serbii oraz Chorwacji. Oznacza to, że odpowiada za pomoc w uruchamianiu usług i marek specjalistycznych oraz wymianę narzędzi, technologii i wiedzy pomiędzy spółkami GroupM w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sieć powierzyła Izabeli Albrychiewicz szersze kompetencje po dwóch latach zarządzania polską spółką grupy.

– GroupM Poland jest w wielu wymiarach inspiracją dla rynków regionu. Technologicznie jest jednym z najlepiej rozwiniętych oddziałów, pokazuje też ciekawe kierunki rozwoju oferty. Przykładem może tu służyć choćby mSpark, czyli platforma innowacji zrzeszająca startupy marketingowo-technologiczne. Szkoda byłoby sukcesu takiej marki nie przenieść na inne rynki – mówi Demet İkiler, CEO GroupM na region EMEA.

Izabela Albrychiewicz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Z WPP jest związana od 1999 r., początkowo w MEC (później Wavemaker), którym zarządzała od 2011 r., a od 2019 r. – w GroupM. Poza pracą na rzecz firmy jest aktywnie zaangażowana w życie branży. Izabela Albrychiewicz jest członkinią rady nadzorczej SAR, od 6 lat zasiada w zarządzie IAA. W 2020 r. szefowa polskiego GroupM otrzymała tytuł Człowieka Roku od IAB Polska na gali Mixx Awards. Wcześniej dwukrotnie branża uhonorowała ją tytułem AD WO/Man.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij