Podczas PlayStation Showcase 2021 firma Sony zaprezentowała światu swoją ofertę nadchodzących gier, które mają być zachętą do kupowania konsol i gadżetów tego producenta. Poza zapowiedziami najgorętszych tytułów (m.in. „God of War Ragnarok” czy „Gran Turismo 7″) mogliśmy zobaczyć także spot od Sony Interactive Entertainment – „Play Has No Limits”.
Ten niezwykle widowiskowy spot składa się z różnych scen, które mogłyby być fragmentami filmów. Cała zapowiedź przypomina właśnie trailer kinowego hitu ze świetnymi efektami specjalnymi. Oprócz genialnej warstwy wizualnej mamy w nim również wiele smaczków, które powinni wychwycić wszyscy fani klasyków świata gier – nie tylko tych dedykowanych na konsole.
Zobacz również
W reklamie możemy zauważyć nawiązania do legendarnej serii „Final Fantasy” (słowo „Valisthea” pojawiająca się na dworcowym wyświetlaczu przyjazdów i odjazdów) czy też gry ze słynnym jeżem Sonic (symbolem jest złoty pierścień). W jednej ze scen dostrzeżemy także charakterystyczny mural, którym Sony zapowiedziało remaster „Uncharted: Legacy of Thieves Collection”.
W 41-wszej sekundzie spotu widzimy również tajemnicze zjawy, które nawiązują do klasyka znanego wszystkim kiedykolwiek grającym na legendarnym Pegasusie.
Sprawne oko zauważy także subtelne odniesienia do serii „Horizon”, „God of War” i oczywiście „Gran Turismo 7″. Całość zmontowana jest naprawdę znakomicie, dzięki czemu spot powinien cieszyć oko nie tylko fanów gier, ale także miłośników kina.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing