Pierwsza międzynarodowa kampania marki Serenada

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza międzynarodowa kampania marki Serenada

Ser salami od Spomleku został doceniony znakiem Jakość Tradycja dla produktu wyróżniającego się najwyższa jakością i dbałością o tradycję. Jest to główny komunikat nowej kampanii realizowanej w telewizji oraz internecie.

Osią komunikacji nowej kampanii jest spot telewizyjny, w którym marka oddała głos samej naturze, to ona za pośrednictwem muczących krów przekazuje informacje o wyróżnieniu m.in. dla sera Salami Serenada.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zależało nam, na jak najmocniejszym podkreśleniu roli natury w procesie produkcji naszych serów. Za każdym razem przykładamy największa wagę do jakości mleka, tym samym dbamy o nasze polskie krowy. To dzięki nim ser Salami odznacza się doskonałym smakiem i uzyskał tak ważne wyróżnienie – zaznacza dyrektor ds. marketingu i PR Spomleku Emilia Pożarowszczyk.

Kampania opiera się na telewizji (stacje TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN a także stacje tematyczne), ale wiele działań będzie można śledzić również w digitalu, gdzie materiały wideo promowane będą w serwisach VOD oraz YouTube. Oprócz rynku polskiego, materiały pojawią się też w Czechach, gdzie firma Spomlek ma również mocną pozycją, jak w naszym kraju.

Za koncepcje kreatywną, produkcję spotów oraz planowanie i zakup mediów, odpowiada krakowska agencja reklamowo-mediowa BeDigital.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij