PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Sportowa marka PUMA wprowadziła nowy projekt pudełka na buty, który pozwoli oszczędzić aż 2800 ton kartonu rocznie. Działania te zostały podjęte w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju i wywierania pozytywnego wpływu na środowisko.

Nowe pudełka dostępne są na rynku od 2021 roku i są tak samo wytrzymałe jak ich poprzednicy. To tylko jeden z elementów, który marka zobowiązała się wprowadzić, by uczynić swoje produkty bardziej zrównoważonymi. Do 2023 roku PUMA wycofa plastikowe torby w sklepach, a także wymieni plastikowe wieszaki na przyjazne środowisku alternatywy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jeśli weźmiemy pod uwagę, że do wyprodukowania jednej tony tektury potrzeba około 12 drzew, oszczędzamy 33 600 drzew rocznie. To więcej niż cały Central Park! Takie inicjatywy, które są częścią naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju 10FOR25, pomagają nam wywrzeć pozytywny wpływ na jeszcze większą skalę – powiedział Stefan Seidel, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PUMA.

Na początku tego roku PUMA ogłosiła partnerstwo z organizacją non-profit zajmującą się ochroną środowiska, Canopy. Dzięki temu marka zyskała pewność, że wszystkie opakowania kartonowe pochodzą z recyklingu lub certyfikowanych źródeł. Cele PUMA 10FOR25 obejmują szeroki zakres tematów zrównoważonego rozwoju, w tym działania na rzecz klimatu, praw człowieka czy oceanów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij