The Digitals wprowadza brand hero marki Hit

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The Digitals wprowadza brand hero marki Hit

Wraz z początkiem roku rozpoczęła się współpraca marki Hit z agencją interaktywną The Digitals. Zwycięski przetarg obejmuje obsługę social mediową wraz z całą gamą produktów powiązanych.

Oprócz standardowych działań codziennych w mediach społecznościowych, aktywacjami i konkursami The Digitals wspiera wprowadzanie nowości i zmian produktowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa strategia już w pierwszych 3 miesiącach współpracy dała imponujące efekty. Grono fanów ciastek na fanpage’u Hit – przebojowa paczka wzrosło o niemal 25 tysięcy osób.

Imprezowe ciacho

Dla uatrakcyjnienia przekazu oraz zbliżenia się do fanów, agencja wprowadziła brand hero. Imprezowe Ciacho – to przebojowy, sympatyczny, ale i zadziorny Łoś, który kiedyś pojawił się w jednej z reklam marki. Teraz staje się jednym z wiodących elementów komunikacji.

„Imprezowe Ciacho przedstawia produkty, organizuje konkursy, zachęca do interakcji. The Digitals wyprowadza brand hero marki również poza świat online. Imprezowe Ciacho pojawi się na imprezach, będzie rozdawał ciastka przechodniom, będzie brylował na mieście i przed kamerami.”

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij