TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, współpracuje z Fundacją Zwolnieni z Teorii

W ramach współpracy zostanie stworzony program partnerski MOYA Polska, skierowany do uczniów szkół średnich. Celem programu jest stworzenie przez uczniów, przy współudziale ekspertów Anwim S.A., co najmniej trzydziestu projektów społecznych w szeroko pojętej tematyce działania lokalnego.
O autorze
2 min czytania 2021-09-21

Przedsięwzięcie to ma na celu z jednej strony aktywizację uczniów i edukację ich poprzez praktykę, z drugiej – działanie na rzecz lokalnych społeczności. Uczestnicy, którzy zarejestrują się na stronie internetowej www.zwolnienizteorii.pl, krok po kroku prowadzeni będą przez realizację własnego projektu społecznego – od koncepcji, po jego realizację. Współpraca z doświadczonym zespołem MOYA jest wyjątkową szansą na rozwój osobisty uczestników programu. Jest to kolejna inicjatywa z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowana przez Anwim S.A.

Podczas całego procesu planowania, wdrażania i rozwijania danego przedsięwzięcia, uczestnicy programu otrzymują również wsparcie merytoryczne i inspiracyjne ekspertów Anwim S.A. oraz lokalnych stacji paliw MOYA. Każdy projekt dostanie swojego indywidualnego mentora, który będzie do dyspozycji zespołu, aktywnie uczestnicząc w pracach. Za realizację projektu w programie MOYA Polska, każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający działanie na rzecz rozwoju lokalnej społeczności.

– MOYA jest ogólnopolską siecią stacji paliw, która od lat mocno angażuje się w rozwój społeczności lokalnych. Robimy to wspólnie z naszymi partnerami franczyzowymi, którzy najlepiej znają lokalne potrzeby środowisk, w których funkcjonują na co dzień. Nieustannie szukamy nowych możliwości rozwoju naszych aktywności prospołecznych, dlatego chętnie angażujemy się m.in. w akcje krwiodawstwa, współprace z fundacjami mające na celu np. pomoc potrzebującym i wiele innych. Fundacja Zwolnieni z Teorii idealnie wpisuje się w naszą koncepcję wsparcia społeczności lokalnych. Formuła jest oryginalna, a przede wszystkim od lat wspaniale się sprawdza. Jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy mogli skutecznie zainspirować młodych ludzi do działania oraz rozwoju swoich umiejętności i kompetencji – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.

Fundacja Zwolnieni z Teorii działa od 2013 roku. Jej celem jest wspieranie edukacji szkolnej poprzez uzupełnianie jej o przestrzeń do zdobywania praktyki. Fundacja działa w oparciu o nowoczesną metodykę nauczania, w ramach której jej podopieczni rozwijając realny projekt społeczny, wzmacniają swoje kompetencje potrzebne na co dzień i w przyszłości w czasie wykonywania obowiązków służbowych, takie jak kreatywność, praca zespołowa, komunikacja czy rozwiązywanie problemów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 2019 roku tworzona jest również platforma nauczycielska Zwolnieni z Teorii, narzędzie dające nauczycielom możliwość wspierania młodzieży w procesie projektowym.

– Cieszę się z nawiązania współpracy Fundacji Zwolnieni z Teorii z Anwim S.A., właścicielem sieci stacji paliw MOYA, dzięki której pracownicy i menedżerowie Anwim S.A. wesprą swoim doświadczeniem młodzież realizującą własne projekty społeczne w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Pozwoli to młodzieży na zbudowanie lokalnych kontaktów, stacje MOYA znajdują się właśnie w społecznościach lokalnych, jak również zajrzeć do środka rynku pracy.  Dzięki wsparciu doświadczonych osób, projekty młodzieży będą lepsze i zrobią jeszcze więcej dobrego dla swojego sąsiedztwa, a może i szerzej dla Polski – mówi Paula Bruszewska, prezes Fundacji Zwolnieni z Teorii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zwieńczeniem każdej edycji olimpiady Zwolnieni z Teorii jest Wielki Finał, podczas którego wyłonione i nagrodzone są najbardziej wyróżniające się projekty. Najbliższa gala odbędzie się w maju 2022 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się