Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Wystartowała kolejna edycja Red Bull Basement

Red Bull Basement to inicjatywa, która zachęca studenckich innowatorów z całego świata do zmieniania otaczającej ich rzeczywistości na lepsze za sprawą rozwiązań technologicznych. Autorzy zwycięskiego projektu otrzymają 5000 zł nagrody oraz program wsparcia mentorskiego.
O autorze
1 min czytania 2021-09-21

Red Bull Basement to konkurs przeznaczony dla studentów, którzy w otaczającej ich rzeczywistości dostrzegają możliwość wprowadzania innowacji. Program obejmuje szkolenia i opiekę mentorską na kolejnych etapach pracy nad pomysłem. Projekt zakończony się globalnymi warsztatami, na które udadzą się twórcy najlepszych pomysłów.

Zwycięzcy pierwszej polskiej edycji Red Bull Basement, studenci ASP w Warszawie na kierunku wzornictwo przemysłowe – Wawrzyniec Młynarczyk oraz Mateusz Wappa – stworzyli projekt „Campus of wood”, zakładający wyposażenie kampusów studenckich w zestawy funkcjonalnych obiektów, złożonych z drewnianych mebli. Najciekawsze z zaproponowanych rozwiązań to między innymi pokój cichej nauki, szafa wymiany zbędnych rzeczy czy kilkuosobowe stoliki do współpracy między studentami.

– To jest to, czego nam osobiście brakuje. Szablonem była nasza wspólna uczelnia i budynek naszego wydziału. Pomysł wyniknął w ciągu burzy mózgów, którą przeprowadziliśmy w ciągu kilku dni, rozwijając kilka różnych idei – o swoim pomyśle opowiadają zwycięzcy pierwszej edycji Red Bull Basement.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zeszłoroczna edycja Red Bull Basement zaowocowała duża ilością nowatorskich projektów. „Lava Aqua X” to zwycięski projekt z Wielkiej Brytanii, który zakłada stworzenie maszyny, która odzyskuje wodę z prysznica, filtruje ją i pozwala ponownie ją wykorzystać do zrobienia prania. Pomysł z Japonii o nazwie „hummingbird” dotyczy stworzenia technologii, która pozwalałaby na przetwarzanie hałasu, a dokładniej fal dźwiękowych na energię.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aby zgłosić się do konkursu Red Bull Basement, należy stworzyć minutowy film, w którym przedstawia się własny pomysł. Studenci mogą zgłaszać projekty w dwuosobowych zespołach lub indywidualnie. Termin upływa 24 października 2021. Kolejnym etapem będzie głosowanie internautów na specjalnie przygotowanej stronie.

Po zakończeniu głosowania krajowe jury wybierze najlepszy pomysł, oceniając je pod względem kreatywności, wpływu na środowisko i możliwości realizacji. Zwycięzca polskiej edycji Red Bull Basement otrzyma 5000 zł i będzie miał 5 tygodni na dopracowanie projektu. Punktem kulminacyjnym konkursu będą globalne warsztaty, które odbędą się w grudniu. Twórcy najlepszych projektów przez trzy dni pracować będą z mentorami, by jeszcze bardziej ulepszyć swoje pomysły. Warsztaty zakończone zostaną prezentacją efektów pracy i wyborem globalnego zwycięzcy.

Zapisy dostępne są na stronie: basement.redbull.com/pl

Konkurs Red Bull Basement realizowany jest we współpracy z firmą NTT. Lokalnym partnerem projektu jest firma Samsung.